//

Ik ontvang geen Push berichten op mijn 3G!

Ik ontvang geen Push berichten op mijn 3G! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een lange tijd op internet zitten zoeken maar aangezien ik er niet uit ben gekomen heb ik toch besloten me hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-12, 19:14
3iphone 3iphone is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard Ik ontvang geen Push berichten op mijn 3G!

Hallo allemaal,

Ik heb een lange tijd op internet zitten zoeken maar aangezien ik er niet uit ben gekomen heb ik toch besloten me hier aan te melden en een bericht te plaatsen! Het probleem luidt als volgt:

2 Weken geleden kocht ik een Samsung Galaxy Mini 2 in de winkel, ik vond het echt een vreselijk rottoestel en besloot daarom een iPhone 3G van iemand over te nemen. De telefoon werkt perfect en heeft 16GB (kleur zwart) en draait op de 3.1.3 software update omdat mij is aangeraden niet verder te updaten.

Wat nu het probleem is, is dat ik geen push berichten ontvang. Als ik bijvoorbeeld een Whatsapp bericht krijg dan zie ik dat niet, wel als ik de app zelf open. Het is dus erg vervelend omdat ik nooit weet wanneer ik berichten krijg!

Het toestel komt van T-Mobile en is via iTunes simlockvrij gemaakt dus dat zou geen problemen moeten opleveren, de baseband is niet de iPad baseband (kwam op Google vrij snel daarop uit maar dat heeft hij gelukkig niet).

Ik las iets van een Push Fix en iets met Cydia ofzo maar daar wil ik graag eerst wat meer over weten voor ik iets ga doen, ben tenslotte heel erg blij met deze iPhone!

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit vrij irritante probleem!

In ieder geval alvast bedankt,

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone langzaam en geen push-berichten plekk001 iPhone algemeen 6 25-04-12 15:18
Geen push berichten met 3G internet iGoku iPhone algemeen 1 29-10-11 00:05
ontvang geen berichten meer:s pieterwillems iPhone algemeen 5 25-08-10 02:34
België: Ontvang soms geen SMS-berichten Phuncz Overige providers België 0 05-03-08 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.