//

"De postbus kan niet worden verwijderd op de server"

"De postbus kan niet worden verwijderd op de server" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi folks, Ik werk met Hotmail en ontvang mijn e-mails dus via Exchange op mijn Iphone 4S. Vandaag wilde ik mijn e-mails wat overzichtelijker schikken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-12, 14:39
concorddawn concorddawn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Exclamation "De postbus kan niet worden verwijderd op de server"

Hi folks,

Ik werk met Hotmail en ontvang mijn e-mails dus via Exchange op mijn Iphone 4S. Vandaag wilde ik mijn e-mails wat overzichtelijker schikken en dus begon ik op mijn computer aan een opkuis in Hotmail. Hierbij heb ik enkele zelf aangemaakte mappen hernoemd, verwijderd,... Dit werd telkens onmiddellijk gesynchroniseerd met mijn iphone. Vraag me niet hoe ik het geflikt heb, maar ineens had ik nog 2 mappen op mijn iphone staan die niet meer in mijn hotmail op de pc stonden. Het probleem is dat ik dus geen mails naar deze mappen kan verslepen op mij iphone want dan krijg ik de melding "het bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus" (aangezien ze eigenlijk niet meer bestaan). Wanneer ik de postbus op mijn iphone dan wil verwijderen, lukt dit ook niet en krijg ik de melding "De postbus kan niet worden verwijderd op de server".

Hoe kan ik deze postbussen alsnog verwijderen? Thanks for any feedback!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-12, 15:18
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mailbox van je iphone doen en terug installeren misschien??
  #3  
Oud 09-08-12, 15:32
concorddawn concorddawn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Wilde dit vermijden omdat ik schrik had dat al het oude dan niet zichtbaar was op iphone, maar heb hotmail dan toch maar opnieuw geïnstalleerd maar mijn vrees bleek onterecht thanks voor je reactie!
Reageren

Labels
postbus hotmail exchange



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"dit artikel kan niet worden gedownload" BfromB iPad algemeen 2 01-06-12 08:28
Mac OS X: "1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd" MartijnK iTunes 2 11-03-12 21:11
Windows: "Deze iPhone kan niet worden gebruikt" Ppim iTunes 0 22-01-12 00:31
Youtube: "kan niet worden gepubliceerd" RickDeRaaf iPhone algemeen 2 26-02-10 20:55
Help.., "iPhone kan niet worden hersteld"... CadmanF Archief 13 14-03-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.