//

Problemen met reservekopie terugzetten op iphone

Problemen met reservekopie terugzetten op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vannacht mijn iphone geupdatet van 4.3.1 naar 5.1.1 waarbij ik dus ook gelijk een reservekopie hebt gemaakt van mijn vorige iOS. Alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-12, 16:17
hikko20 hikko20 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard Problemen met reservekopie terugzetten op iphone

Hallo,

Ik heb vannacht mijn iphone geupdatet van 4.3.1 naar 5.1.1 waarbij ik dus ook gelijk een reservekopie hebt gemaakt van mijn vorige iOS. Alles is dus netjes verlopen, na het installatie ook dus de reservekopie teruggezet met al mijn fotos etc behalve mijn apps. Ik dacht dat er dus iets mis is gegaan en heb ik geprobeerd opnieuw de reservekopie op mijn telefoon te zetten waardoor ik alles kwijt ben geraakt. De backup folder heb ik nog staan alleen ik krijg het maar niet voor elkaar om het opnieuw terug te zetten op mijn telefoon. (ben al blij als ik mijn contact en mijn fotos terug kan zetten).

Ik start mijn telefoon op met de herstelmodus (gekoppeld aan mijn pc met itunes aan) dus ik volg alle stappen totdat mijn telefoon opnieuw ingesteld moet worden en de keuze kies "reservekopie laden vanuit itunes" geeft het daarna het teken aan om verbinding te maken met itunes dat het kabel aangesloten moet worden terwijl het al aangesloten is. In itunes moet ik al gelijk een nieuwe naam geven voor mijn telefoon etc en zodra ik dat heb gedaan maakt het een nieuwe reservekopie en krijg ik de oude niet meer erop.

Iemand die weet hoe ik het terug kan plaatsen?

Wat me wel opvalt is dat in de meest recente backup folder 3 .plist en 1 .mbdb bestanden zijn en in mijn 4.3.1 reservekopie folder maar 1 .plist bestand staat..??


Alvast bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2012 om 15:27 ----------

Ik probeer ook via Iphone Backup Extractor in mijn bestanden te komen maar dat heeft ook geen zin Ik krijg niks te zien..


Ik krijg ook deze tekst te zien in iTunes wanneer ik mijn iphone reset:


Laatst gewijzigd door hikko20; 13-08-12 om 18:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-12, 16:42
hikko20 hikko20 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

is er niemand die het weet hoe ik mijn bestanden kan redden of op zn minst mijn contactlijst??
Reageren

Labels
reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie terugzetten op iPhone 4 Mettes iPhone algemeen 13 20-07-12 01:59
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone Scallie iTunes 10 26-02-12 08:58
iPhone: Reservekopie 3GS terugzetten op nieuwe iphone 4 met 4.0.1 dbibouh Jailbreak 3 25-08-10 11:11
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45
Terugzetten reservekopie Iphone weer locked nu met 1.1.2 Michel Loeffen Unlock [archief] 1 26-12-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.