//

iPhone 3GS en synchronisatie met outlook 2010

iPhone 3GS en synchronisatie met outlook 2010 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nieuw op dit forum. Ik synchroniseer de ihone 3gs (versie 4.2.1.) met outlook 2010. Wat gebeurt er wel en niet; - de agenda van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-12, 20:58
saxofoon saxofoon is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Question iPhone 3GS en synchronisatie met outlook 2010

Ben nieuw op dit forum.
Ik synchroniseer de ihone 3gs (versie 4.2.1.) met outlook 2010.
Wat gebeurt er wel en niet;
- de agenda van outlook 2010 is leeg, contacten zijn wel gesyncd.
- de agenda van mijn iphone mist de afspraken met herhaling.
Hoe moet ik outlook instellen en hoe de Iphone.

Het forum heb ik doorzocht, en constateer dat meerdere er problemen mee hebben, maar ik kan nergens een oplossing vinden. De indruk die ik er aan over hou is dat het complex is.

Wie kan me tips geven?
Alvast dank.
Saxofoon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-12, 08:41
sonja77 sonja77 is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

Ik had tot twee weken terug ook een 3gs en tevens outlook 2010. Ik synchroniseerde alles via iCoud (op de iPhone onder instellingen/iCloud het schuifje bij agenda aanzetten). Tevens bij instellingen/e-mail... selecteren wat je wilt synchroniseren en welke agenda je standaardagenda is. Werkt prima; iPhone, iPad en outlook synchroniseren zodra ik op Wi-Fi zit. Op welk apparaat ik iets zet; het staat binnen een paar seconden op alle anderen.

Voordat ik iCoud gebruikte, sloot ik de iPhone via USB aan op mijn pc en werd er via iTunes gesynchroniseerd. Ook daar aanvinken wat je wilt laten synchroniseren.

Ik hoop dat het werkt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone Wim91 iTunes 11 17-07-14 16:52
Gevraagd: advies synchronisatie app voor Outlook 2010 apeka iPhone algemeen 0 18-07-12 11:38
sync iphone 3GS met outlook 2010 bpsmits iTunes 0 19-03-12 12:17
sync met van iphone 3GS met outlook 2010 humandrive iPhone algemeen 5 13-08-10 17:24
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 03-04-10 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.