//

iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen

iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Afgelopen donderdag merkte ik dat mijn aan/uit-knop niet meer in te drukken was (waarschijnlijk op mijn werk, waar ik vele kilometers per dag loop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-12, 22:36
daan1992 daan1992 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 12
Question iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen

Goedenavond,

Afgelopen donderdag merkte ik dat mijn aan/uit-knop niet meer in te drukken was (waarschijnlijk op mijn werk, waar ik vele kilometers per dag loop ^^ ergens tegenaan gelopen). Aangezien ik niet echt in de buurt van Amsterdam woon en ik aanstaande woensdag voor 4 maanden naar het buitenland ga, en ik dus het laten opsturen naar Apple ook niet zou redden en het waarschijnlijk ook nog onder de categorie val/stoot schade zou gaan vallen heb ik besloten mijn telefoon naar een Turkse telefoonwinkel te brengen.

Deze heeft het knopje netjes gemaakt maar daarna deed de beeldschermvergrendeling tijdens het bellen het niet meer. Dat ook weer laten maken en vervolgens deed de home button het niet meer en kon degende met wie ik aan het bellen was mij niet meer horen. Vandaag weer teruggegaan en de man van de winkel wist ook niet meer waar het aan lag. Hij kon de telefoon opsturen, maar dat zou een week duren (ik heb die tijd dus niet meer ). Afin telefoon weer mee naar huis genomen. Een software-herstel uitgevoerd want je weet maar nooit... helaas geen effect.

Nu heb ik besloten om aanstaande dinsdag naar de Apple Store in Amsterdam te gaan, moet natuurlijk een werkende iPhone hebben voordat ik naar Canada ga. Nu is eigenlijk mijn vraag: Ik heb gelezen dat wanneer de garantie van de iPhone verlopen is ze je een aanbod doen om voor €149 je iPhone te laten vervangen (iets waar ik toch wel positief tegenover sta, heb een telefoon nodig). Gaan ze kijken of er vreemden - niet Apple mensen - in de telefoon hebben zitten werken? En als ze hier naar kijken en ze zien dit (warranty stickers doorbroken, en misschien ook wel niet originele onderdelen) blijft dit aanbod dan nog gelden?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Daan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Power button Iphone 4 werkt niet meer. AXN iPhone algemeen 1 04-05-12 13:22
iPhone home knopje werkt niet meer JerrOoenn iPhone algemeen 0 04-08-11 11:39
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan ryansch iPhone algemeen 2 07-09-10 00:08
Home button werkt niet meer SaCreficed iPhone algemeen 5 23-05-10 01:39
home button werkt niet meer EdoubleDee iPhone algemeen 50 12-12-09 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.