//

iPhone geeft alleen 'Zoeken' en 'Geen Service'

iPhone geeft alleen 'Zoeken' en 'Geen Service' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje ik heb sinds maanden regelmatig probs met mijn iPhone steeds "geen service" en "zoeken" ik heb hem enkele maanden geleden voor herstelling binnen gedaan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-12, 14:08
GeWe GeWe is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Geel
Berichten: 2
Standaard iPhone geeft alleen 'Zoeken' en 'Geen Service'

Vraagje

ik heb sinds maanden regelmatig probs met mijn iPhone
steeds "geen service" en "zoeken" ik heb hem enkele maanden geleden voor herstelling binnen gedaan, geen fouten gevonden en prob niet opgelost, ondertussen 4 x een simswap laten doen op aanraden van de verkoper
ondertussen is mijn garantie verlopen en willen ze hem niet meer nakijken, alleen tegen betaling, mooie service!?!
kent iemand dit probleem aub?
dank u
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 15:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Bericht afgesplitst naar een apart topic.
  #3  
Oud 23-08-12, 00:37
ibartS's schermafbeelding
ibartS ibartS is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 50
Standaard

Ik heb met mijn iphone 4 ook geen bereik, maar dat komt door het blauwe weerstandje op het moederboard van de atenne die er mogelijk door demontage af is gebroken, is heel eenvoudig te repareren door de contact punten weer met elkaar te verbinden..
Maar ik heb geen idee of zoiets ook op de iphone 3GS zit maar er zit zeker een attenne module of iets dergelijks in, ik zou het toch eerder daar in zoeken dan denken dat het aan je simkaart ligt, of als je simkaart in andere telefoon doet wel bereik heb weet je het zeker dat het in de iphone zelf zit...

Even zoeken naar iemand bij jou in de buurt die iphones reparereerd en stel het probleem voor en vertel maar dat je weet dat het aan de telefoon ligt en niet aan de simkaart, en dan maar aanhoren wat ze voor oplossingen hebben..

Zo heb ik het ook gedaan bij mijn telefoon, verteld wat er aan de hand was en of ze ervaring hadden met die reparatie,
Meerdere bedrijven email gestuurd waarop ik het antwoord kreeg of ik het probleem beter kon uitleggen en ze dat ze er wel even naar wilde kijken of het op te lossen was.
Maar van 1 kreeg ik een reactie van: Dat is geen enkel probleem, dat is zo op te lossen.
Dus van die wist ik gelijk dat het iemand was die wist waar die over praatte
In iedergeval succes ermee!
  #4  
Oud 23-08-12, 11:33
GeWe GeWe is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Geel
Berichten: 2
Standaard

Hartelijke dank voor uw reactie
ik weet dat het aan het toestel ligt, heb al dikwijls genoeg de test gedaan.
zou leuk zijn dat er in de buurt iemand zou zijn die dit kan oplossen, je zou mij een groot plezier doen die te vinden
Groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service of zoeken youssef020 iPhone algemeen 41 15-07-12 17:36
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' DieterVL iPhone algemeen 4 09-05-12 12:37
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 12:47
iPhone: Geen service/zoeken Patspeedy Jailbreak 23 30-05-11 16:20
iPhone blijft zoeken ( geen service ) angelfromhell84 iPhone algemeen 7 11-01-11 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.