//

Multiple SMTP server

Multiple SMTP server discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn SMTP thuis is verschillend van mijn SMTP server op het werk of op een ander Wifi netwerk, hoe kan ik mijn mail toch verzenden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-08, 18:07
rsvh rsvh is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard Multiple SMTP server

Mijn SMTP thuis is verschillend van mijn SMTP server op het werk of op een ander Wi-Fi netwerk, hoe kan ik mijn mail toch verzenden (POP account) zonder dat ik steeds de SMTP instellingen moet wijzigen? Bestaat er geen tooltje, truk of applicatie voor? Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-08, 18:18
DynamicDennis's schermafbeelding
DynamicDennis DynamicDennis is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 164
Standaard

ik heb het nu 2x doorgelezen maar begrijp niet helemaal wat je wilt/aan het doen bent. zou je het met andere woorden kunnen uitleggen?
  #3  
Oud 06-05-08, 18:37
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Volgens mij heb ik deze vraag van jou al een keer beantwoord. Zie hier.
Maar wat je kunt doen is een algemene SMTP server instellen. Ik gebruik als SMTP altijd die van mijn eigen provider xs4all en die kan ik thuis en op de zaak gewoon benaderen.
  #4  
Oud 06-05-08, 19:40
rsvh rsvh is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard

Wat bedoel je met een alemene SMTP? Is er een SMTP server die onafhankelijk kan werken van je internetprovider? Hoe doe ik dit dan? Kan je me de instellingen even meegeven?

Ik werk meestal met ADSL, hosting, ..., Skynet.be - LE portail belge – DE Belgische portaalsite! en www.telenet.be
als internetproviders dus ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Volgens mij heb ik deze vraag van jou al een keer beantwoord. Zie hier.
Maar wat je kunt doen is een algemene SMTP server instellen. Ik gebruik als SMTP altijd die van mijn eigen provider xs4all en die kan ik thuis en op de zaak gewoon benaderen.
  #5  
Oud 06-05-08, 19:42
rsvh rsvh is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard

Zoals het er dus staat, mijn ISP thuis is verschillend van mijn ISP op mijn werk, wat als resulaat geeft dat ik geen mails kan versturen op mijn werk zonder de SMTP instellingen van mijn werkgevers ISP telenet in te geven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DynamicDennis Bekijk bericht
ik heb het nu 2x doorgelezen maar begrijp niet helemaal wat je wilt/aan het doen bent. zou je het met andere woorden kunnen uitleggen?
  #6  
Oud 06-05-08, 20:23
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je SMTP server hoeft niet dwingende wijs die van de ISP te zijn waar je op dat moment bent ingelogd. Als je een GMail account hebt moet je toch ook email kunnen versturen.
Misschien is de smtp.gmail.com wel een oplossing. Moet je wel een gmail account hebben want de SMTP server is beveiligd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMTP server groennou Overige providers Nederland 10 05-01-09 19:49
SMTP server T-Mobile niet meer te bereiken hartmanner Odido (T-Mobile) 1 16-09-08 14:29
Exchange en outgoing SMTP server jurgencleuren iPhone algemeen 8 05-09-08 19:20
smtp server geblokkeert ? obionenairobi Odido (T-Mobile) 3 20-08-08 07:23
Problemen met het connecten tot mijn smtp server.. Simian iPhone algemeen 4 13-07-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.