//

Ik heb geen backup op mijn iphone 4s maar wil nu niet meer aan

Ik heb geen backup op mijn iphone 4s maar wil nu niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone werkt niet meer zo goed blijft regelmatig hangen laatse tijd.. Nu wou ik hem synchroniseren met I-tunes alleen moest hij eerst hersteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-12, 16:51
jaspermaaijen jaspermaaijen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard Ik heb geen backup op mijn iphone 4s maar wil nu niet meer aan

Hallo,

Mijn iphone werkt niet meer zo goed blijft regelmatig hangen laatse tijd.. Nu wou ik hem synchroniseren met I-tunes alleen moest hij eerst hersteld worden! Nu is het al een tijd geleden dat ik een backup heb gemaakt. En raak ik dus mijn laatste nummers foto's agenda enz.. kwijt. Weet iemand hoe ik mijn Iphone weer aankrijg zonder hem te hoeven herstellen of hoe ik toch mijn nummers films op mijn pc kan zetten voordat ik hem herstel. Ik heb er weinig verstand van. Hoop dat iemand me kan helpen.

Groet Jasper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-12, 17:11
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Gebruik je geen iCloud? Wellicht dat je iPhone zelf een back-up heeft gemaakt.
  #3  
Oud 16-09-12, 17:34
jaspermaaijen jaspermaaijen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

ja zie in icloud wel mn nummers die staan er recent in. Geen herrineringen agenda foto's. Op mijn scherm blijft het icoontje staan van itunes dat ik hem in moet pluggen.
Krijg hem niet meer aan is dit normaal?
is er nog een andere manier om te sychroniseren zonder te herstellen?
  #4  
Oud 16-09-12, 17:42
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Wat bedoel je precies met dat je het toestel niet meer aankrijgt? Is die dood, of vraagt ie naar iTunes? Ik denk dat je hem komt te restoren en back-up van iCloud terug te plaatsen.
  #5  
Oud 16-09-12, 19:00
jaspermaaijen jaspermaaijen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Hij staat wel aan maar kan er niks mee doen. Als ik hem aanzet vraagt hij naar itunes. Op iTunes kan ik niks doen behalve herstellen. Dat heb ik nu maar gedaan en hoop maar dat ik niet van alles kwijt ben..
  #6  
Oud 16-09-12, 19:07
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Als ie daar naar vraagt zul je inderdaad moeten restoren, alhoewel een hard reset ook nog wel eens wilt helpen. Aangezien je de telefoon al hebt restored of daarmee bezig bent, is het al te laat.
  #7  
Oud 17-09-12, 09:54
jaspermaaijen jaspermaaijen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Restored is niet gelukt hij geeft foutmelding 21 aan heb t op verschillende pc geprobeerd. Ik heb het idee dat er iets met de hardware is. Ga vandaag langs apple store. Of weet je nog iets wat ik zou kunnen doen?
  #8  
Oud 17-09-12, 10:36
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaspermaaijen Bekijk bericht
Restored is niet gelukt hij geeft foutmelding 21 aan heb t op verschillende pc geprobeerd. Ik heb het idee dat er iets met de hardware is. Ga vandaag langs apple store. Of weet je nog iets wat ik zou kunnen doen?
Je zou het volgende kunnen gebruiken: Zorg dat iTunes is afgesloten en unplug eventueel je device. Zoek op je PC naar je .hosts bestand. Voor Windows staat deze hoogstwaarschijnlijk in: x:\Windows\Driver32\etc\. Open .hosts, verwijder de Apple server line en sla het bestand op. Plug je device in, open iTunes en probeer het vervolgens opnieuw.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
heb geen backup gemaakt maar ben contacten kwijt na update naar iso 5 bramster1 iPhone algemeen 1 26-04-12 00:29
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 14:57
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 10:52
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet biggy25 Jailbreak 73 15-08-09 19:33
Ik wil mijn iphone unlockken maar ik heb nog vrageeeee??? master e Archief 1 23-05-09 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.