iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Touchscreen tijdens het bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12504-touchscreen-tijdens-bellen.html)

iduckyboy 07-05-08 11:40

Touchscreen tijdens het bellen
 
Ik heb een zeer vervelend probleem.

Als ik bel blijft mijn touchscreen werken, zodanig dat ik ongewild mensen zit te sms'en, of ongewild personen tot mijn favorieten toevoeg, enzovoort terwijl ik bel.

Ik dacht dat mijn touchscreen uit zou moeten vallen als ik bel maar blijkbaar werkt dat niet steeds? Kan het zijn dat ik iets verkeerd doe?

cypher21 07-05-08 11:43

Als je em dichter tegen je oor houdt, dan doet ie et hier niet! Valt dan zelfs uit tijdens het bellen.

PauluS87 07-05-08 11:46

Als je aan het bellen bent dan hoort het touchscreen inderdaad uit te vallen en als je hem even van je oor afhaalt dan activeert het touchscreen weer. Heel vreemd, misschien is het voor jou handig om een restore uit te voeren.

PauluS87 07-05-08 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 108985)
Als je em dichter tegen je oor houdt, dan doet ie et hier niet! Valt dan zelfs uit tijdens het bellen.

En wat jij hebt dat is nog erger! Jemig dat is iritant kerel. Sinds wanneer heb je dat Cypher?

cypher21 07-05-08 11:54

Het scherm valt uit :) dat is een goed ding!

Niet de telefoon!

Edit: Zie nu dat ik mijn reactie wel erg krom verwoorde :P

Ik bedoelde dat als je tijdens het bellen de telefoon tegen het oor houdt, het scherm uitvalt. Dat gebeurd bij mij, en het touchgebeuren werkt hier niet tijdens het bellen :)

PauluS87 07-05-08 12:02

Ooooh sorry, snapte het dan ook verkeerd. Excuse me :)

sjoran 07-05-08 12:43

Boven je "oortje" op je iphone zit een soort sensortje (als je het scherm een beetje schuin houd kun je het zien), leg daar je vinger eens op als je belt, dan zou hij uit moeten gaan.....kijk even of dit werkt....


Als dat niet het geval is zou ik een restore doen......

Fresh 07-05-08 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoran (Bericht 109025)
Boven je "oortje" op je iphone zit een soort sensortje (als je het scherm een beetje schuin houd kun je het zien), leg daar je vinger eens op als je belt, dan zou hij uit moeten gaan.....kijk even of dit werkt....


Als dat niet het geval is zou ik een restore doen......

Je zou ook het oorsmeer op de sensor kunnen verwijderen. :D

PauluS87 07-05-08 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 109026)
Je zou ook het oorsmeer op de sensor kunnen verwijderen. :D

Ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar ik peur altijd netjes mijn oren uit :p

sjoran 09-05-08 12:34

Hahahahaaa.....

Frits 09-05-08 16:13

heb je je Iphone misschien in een hoesje ?!
Zodat het hoesje je sensoren bedekt ?!
(is mij eens gebeurt,...)

Succes !
Frits


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.