//

Problemen met muziek afspelen op iPhone

Problemen met muziek afspelen op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooi iedereen, Ik heb sinds enkele maanden een iPhone 4 8GB en het bevalt met opzich prima. Ondanks dat er een enorme barst in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-12, 21:54
ponyrenfan ponyrenfan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard Problemen met muziek afspelen op iPhone

Hooi iedereen,

Ik heb sinds enkele maanden een iPhone 4 8GB en het bevalt met opzich prima.
Ondanks dat er een enorme barst in het scherm zit dan, en ik verder ook nog een aantal problemen heb.

Om te beginnen, sinds kort als ik muziek wil afspelen, weigert mijn iPhone geluid te maken, of ik nu oortjes in heb of gewoon via de speakers een liedje afspeel, er komt geen geluid uit. Beltonen en dergelijken kunnen wel, video's, filmpjes op youtube en muziek niet. Wat ik dan te zien krijg is gewoon hetzelfde scherm als voorheen, toen de muziek wel gewoon kon afspelen, alleen dan zonder volumebalkje. Als ik op play druk zie je ook het aantal seconde dat je iets aan het afspelen bent maar je hoort gewoon niks. Hoe kan ik dit oplossen?

Verder wilde ik ook graag vragen hoe het precies zit met backups maken voor je muziek. Ik heb een verzekering en ik wil mijn iPhone graag opsturen (ook in verband met de enorme krassen) maar ik ben bang dat ik alle muziek kwijt raak. Ik heb ingesteld dat ik backups maak elke keer als ik hem aansluit op iTunes maar ik kan de backup bestanden simpelweg niet openen. Ik heb de muziek verder ook niet op mijn computer staan, en ik kan ook niks kopieren vanuit iTunes om dit in een mapje te bewaren. Als de iPhone niet aangesloten is kan ik alsnog niks openen. Verder was mijn vraag ook, of de iPhone een backup maakt van alle foto's, video's en contacten die ik erop heb staan.

Ik hoop op snel antwoord,

Bij voorbaat dank,

Nadia
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-12, 07:59
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Het volumebalkje kan je misschien hoe raar het ook klinkt oplossen door de dock connector te reinigen met een borstelje ( pure alcohol)

Aangekochte apps, video's en muziek kan je gratis opnieuw downloaden

gratis 3 handige kopieer tools voor de iPhone
Deze lijken gratis te zien maar heb ze zelf niet geprobeerd
  #3  
Oud 20-09-12, 20:24
ponyrenfan ponyrenfan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

De tip heeft helaas niet gewerkt,
De link die je stuurde is voor Mac en ik heb een Windows (PC)
Dus dat gaat 'm niet worden helaas.
Toch bedankt!
Reageren

Labels
back up, muziek afspelen, probleem met muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem met muziek afspelen. anterpboy77 iPhone algemeen 3 28-06-12 13:36
Muziek: Problemen met het afspelen van muziek na update 5.0.1. via AV-Receiver Wallah Muziek, foto & video 1 28-12-11 18:43
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 11:12
Muziek op iPhone 3 stopt met afspelen Asanti Muziek, foto & video 2 08-07-11 12:22
Muziek: Problemen bij afspelen muziek boerkoekoek Muziek, foto & video 2 18-08-10 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.