//

Iphone loopt steets vast

Iphone loopt steets vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb sins een weekje een Iphone. Was er erg blij mee en hij deed het geheel naar behoren. Tot gister.. Sins gisterren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-08, 16:03
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Exclamation Iphone loopt steets vast

Beste mensen,

Ik heb sins een weekje een Iphone.
Was er erg blij mee en hij deed het geheel naar behoren.
Tot gister..
Sins gisterren loopt hij steets vast. Meestal kom ik niet meer verder dan het beging sherm (waar je moet sliden). Maar ik heb ook in de Iphone zelf vastlopers gehad. Het grote probleem is dat hij naar dat die is vastgelopen en weer lost komt (als ik 1 a 2 min wacht) 2 a 3 sec later WEER vastloop.

Ik heb al vershillende dingen geprobeerd.. Het is me gelukt om alle app die ik via installer heb gedownload te verwijderren. ook heb ik hem een keer helemaal uitgedaan(wat 2 minuten het probleem weg neemt)

Nu mijn vraag wat nu?
Ik heb al het een en ander opgezocht (ook hier met zoeken)
Maar ik kom niet verder dan een Restore te doen. Verlies ik dingen met een restore? Zo, ja Wat? moet ik nog iets Downloaden? Hoe pak ik het aan? Ben erg onzeker+bang dat er wat mis gaat. Maar zo kan ik ook niet echt meer genieten van mijn Iphone..

Ik maak gebruik van 1.1.4 Tevens heb ik hem in de shop al geunlockt gekocht. Dus heb geen ervaring van Hoe en Wat

Hoop dat jullie mij de goede weg op kunnen helpen
Alvast bedankt! Nick.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-08, 02:01
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Standaard

jammer dat niemand regreerd..

Maar er is iets raars aan de hand, hij doet het weer 100% goed Op een ding naar :S
Mijn rechter box op mijn iphone werkt niet.. niet tijdens ringtone en niet tijdens Ipod..
Help! is hij kapot want mijn ringtones zijn te zacht en mijn geluid is nu heel snel heel brak :S..

Hoop echt dat jullie dit al eens eerder zijn tegengekomen.. ook raar dat hij niet meer vast loopt.. hij heefd dat 2 dagen non stop gedaan..
  #3  
Oud 09-05-08, 02:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

de rechterbox is de microfoon.
niks aan de hand dus.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 09-05-08, 05:40
Jerreby Jerreby is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Mag ik vragen hoe je hem 100% hebt gekregen, ik heb namelijk het zelfde probleem.


Alvast bedankt.
  #5  
Oud 09-05-08, 14:34
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Standaard

Ja natuurlijk mag je dat!
De mijne komt uit HongKong, Mijn zus heefd daar al een geunlucte versie gekocht, (eentje voor haar zelf en eentje voor mij). Ik weet niet of het een US of eentje van daar is, ik dacht dat het een US versie was.. Wat ik wel weet is dat het een echte Iphone 8gig is. Met welk probleem zit je Jerreby? dat 1ste probleem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone loopt vast. Ikbenmichelle iPhone algemeen 3 03-04-11 22:42
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
iphone loopt vast roeney Unlock [archief] 2 27-08-08 21:28
iphone loopt steets vast g4rs iPhone algemeen 14 09-06-08 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.