//

Snelheid iOS 6 op iPhone 4

Snelheid iOS 6 op iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet twijfelen, doen. M'n Iphone 4 is nu sneller dan een Zamzung SIII...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-09-12, 02:56
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Niet twijfelen, doen. M'n Iphone 4 is nu sneller dan een Zamzung SIII
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-09-12, 08:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Met wat? Foto's maken? Surfen?
  #23  
Oud 22-09-12, 09:40
Durieuxtje Durieuxtje is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

ios6 draait echt goed op de nieuwe iphone 5! Dankzij de snellere processor in de iphone, is het een echt avontuur om ermee aan de slag te gaan!
  #24  
Oud 22-09-12, 12:01
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Ik ervaar geen abnormale snelheidswinst met iOS6. Langzamer? Nee ook niet. Functioneert naar behoren. Misschien stel ik wel geen hoge eisen. Hij doet wat hij moet doen.

iPad3 is wel sneller geworden op iOS6.
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #25  
Oud 22-09-12, 13:19
Ipadistop Ipadistop is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 146
Standaard

Ik ben er blij mee dat ik over ben gestapt naar iOS 6 behalve de Youtube app die ik heb gedownload is ONTZETTEND traag
  #26  
Oud 25-09-12, 23:52
fritjof fritjof is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard ios

Ik ben teleurgesteld in de software van Apple. Zowel op de Iphone als op de Ipad. Star en rigide, geen adobe maar wel veel apps waar je niets aan hebt. Icloud heb ik er al afgehaald (die ging de instellingen van outlook op mijn windows computer wijzigen en mijn contactpersonen in een andere map zetten) Gelukkig is Maps op mijn Iphone 3 blijven staan ook na de update van de software. Volgend jaar gaat Apple eruit en wordt het weer Windows tablet en Phone. Mijn vrijheid is me te lief!
  #27  
Oud 26-09-12, 06:23
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fritjof Bekijk bericht
veel apps waar je niets aan hebt.
Dit kan je niet menen....
en heef ook niet zoveel met iOS 6 specifiek te maken.
Of bedoel je de vast meegeleverde iOS apps (waar bijv aandelen of passbook deel vanuit maken?)
  #28  
Oud 26-09-12, 07:17
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fritjof Bekijk bericht
Ik ben teleurgesteld in de software van Apple. Zowel op de Iphone als op de Ipad. Star en rigide, geen adobe maar wel veel apps waar je niets aan hebt. Icloud heb ik er al afgehaald (die ging de instellingen van outlook op mijn windows computer wijzigen en mijn contactpersonen in een andere map zetten) Gelukkig is Maps op mijn Iphone 3 blijven staan ook na de update van de software. Volgend jaar gaat Apple eruit en wordt het weer Windows tablet en Phone. Mijn vrijheid is me te lief!
Goed plan! Doei doei!
  #29  
Oud 26-09-12, 08:00
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fritjof Bekijk bericht
Ik ben teleurgesteld in de software van Apple. Zowel op de Iphone als op de Ipad. Star en rigide, geen adobe maar wel veel apps waar je niets aan hebt. Icloud heb ik er al afgehaald (die ging de instellingen van outlook op mijn windows computer wijzigen en mijn contactpersonen in een andere map zetten) Gelukkig is Maps op mijn Iphone 3 blijven staan ook na de update van de software. Volgend jaar gaat Apple eruit en wordt het weer Windows tablet en Phone. Mijn vrijheid is me te lief!
Die apps haal je toch echt zelf binnen (buiten de standaard van iOS). Misschien moet je wat meer zoeken eer je software vindt waar je iets mee kunt, en daar soms voor betalen (en nog veel minder dan voor de Windows equivalent). Door dit softwareplatform ben ik juist weer geld gaan uitgeven omdat de software veel stabieler is.
Vwb de Outlook instellingen heb je misschien bij het updaten wel te snel op OK willen klikken hier en daar. Ik heb zelf twee updates gedaan die vlekkeloos verliepen en gebruik ook Outlook. Agenda's en contactpersonen is niets mee gebeurd en er wordt netjes gesynchroniseert. Ik zeg "hulde" voor iOS!
  #30  
Oud 26-09-12, 09:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fritjof Bekijk bericht
Ik ben teleurgesteld in de software van Apple. Zowel op de Iphone als op de Ipad. Star en rigide, geen adobe maar wel veel apps waar je niets aan hebt.
Er staan twaalf (12) Adobe apps in de App Store, waar heb jij het over?

Citaat:
Icloud heb ik er al afgehaald (die ging de instellingen van outlook op mijn windows computer wijzigen en mijn contactpersonen in een andere map zetten)
Eigenlijk is het omgekeerd: Outlook maakt postbussen in iCloud Mail aan die er al zijn.

Citaat:
Volgend jaar gaat Apple eruit en wordt het weer Windows tablet en Phone. Mijn vrijheid is me te lief
Ja, voor "vrijheid" moet je bij Windwos 8 Phone/Tablet zijn want dat is net zo dichtgetimmerd als iOS
  #31  
Oud 26-09-12, 09:39
fritjof fritjof is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Een van de eerste zaken die via internet goed, snel en gemakkelijk zouden moeten lopen is het uitwisselen van afspraken en contactpersonen tussen b.v. Outlook en de Iphone agenda. Ik heb daarvoor de Cloud geprobeerd, maar dat gaf veel ongemak ( dubbele contacten, afspraken etc. zie ook de vele klachten op dit forum over dit onderwerp). Het versturen van een e-mail aan een groep contacten uit outlook via de Ipad lukt niet.
Dus de Cloud weer verwijderd op op de windows 7 computer, maar dat gaf opnieuw problemen, de oorspronkelijke instellingen werden niet netjes teruggezet, alle contacten waren verdwenen, gelukkig heb ik Dropbox!
Mijn klacht gaat misschien niet zozeer over IOS, maar over de attitude van Apple tegenover software van derden.
Als ik Google maps of Adobe wil gebruiken, dan wil ik niet door Apple beperkt worden.
  #32  
Oud 26-09-12, 10:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Volgens mij haal je eea door elkaar; er gaat wat mis met jouw iCloud en Outlook integratie en dan ben je vervolgens teleurgesteld over iets met Adobe en de houding van Apple tegenover software van derden in er algemeen? anyway, off topic dit. Ik hoop niet dat je straks je Windows 8 device weg doet als daarmee iets mis gaat, want dan houd je alleen nog Android over! De keus aan platforms is niet oneindig!
  #33  
Oud 26-09-12, 10:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
anyway, off topic dit.
+100 van mij

Dit heeft helemaal niets meer te maken met de snelheid van iOS 6 op een iPhone 4
  #34  
Oud 02-10-12, 22:53
bizance bizance is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

de mijne iphone 4 doet niets meer na de update maar nijn pc is wel vast gelopen door een ander programma te werken enkel zwart scherm zelf het opladen van de batery gaat niet meer heb hem vandaag binnen gedaan voor reparatie en nu wachten tot ik iets verneem
  #35  
Oud 04-10-12, 12:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wil iemand met een memory-app eens meten hoeveel vrij geheugen er is vlak na een reboot op een iPhone 4 met iOS 6 geïnstalleerd? Op iOS 5.5.1 met jailbreak is dat ruim 270MB (alleen opgestart en memory app geopend)

Na deze post geplaatst te hebben, staat ie op 220MB

Edit: en na het volledig afsluiten van de iPc app klimt ie weer terug naar de 255MB

Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-10-12 om 13:12.
  #36  
Oud 05-10-12, 13:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

-schopje-

Iemand?
  #37  
Oud 05-10-12, 14:17
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Wil iemand met een memory-app eens meten hoeveel vrij geheugen er is vlak na een reboot op een iPhone 4 met iOS 6 geïnstalleerd?
Vertel mij maar welke app ik daarvoor moet downloaden en ik ga het voor je proberen. Kennelijk heb jij het al gedaan. Om een vergelijkend warenonderzoek te doen wil ik wel dezelfde app gebruiken. Oh ja, hij moet wel gratis zijn
  #38  
Oud 05-10-12, 17:09
Bover Bover is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: gemeente Bronckhorst
Berichten: 5
Standaard

Ok mensen: ik weet voldoende. Nog even wachten om mijn 4s te upgraden..Dank je wel. Kan ik rampen voorkomen. Mogelijk over een maand verbeteringen doorgevoerd.
  #39  
Oud 05-10-12, 18:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aaipad Bekijk bericht
Vertel mij maar welke app ik daarvoor moet downloaden
Ok, thanks!
De app die ik gebruik is deze: Memory Status maar die is betaald.... Kan het niet met gegevens uit SBSettings?
  #40  
Oud 05-10-12, 18:58
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Kan het niet met gegevens uit SBSettings?
SBSettings is voor jailbreak. Die heb ik niet. Ik zal wel even zoeken of er een andere app is die doet wat hij moet doen. De app die jij voorstelde heeft heel wisselende recencies. Daar word ik niet warm van.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2012 om 19:14 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Wil iemand met een memory-app eens meten hoeveel vrij geheugen er is vlak na een reboot op een iPhone 4 met iOS 6 geïnstalleerd? Op iOS 5.5.1 met jailbreak is dat ruim 270MB (alleen opgestart en memory app geopend)

Na deze post geplaatst te hebben, staat ie op 220MB

Edit: en na het volledig afsluiten van de iPc app klimt ie weer terug naar de 255MB
Heb Pad Info gebruikt. Die had ik nog ergens staan.

Inactive 35Mb
Active 88Mb
Wire 70Mb
Total used 193Mb

Free 236Mb
Total 429Mb

Let wel; de resultaten schommelen constant. Dit zijn zeg maar gemiddelden. Hoop dat je er iets aan hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet-snelheid op iPhone nescio iPhone algemeen 3 23-03-12 15:10
Snelheid 3GS op IOS 5 keesdr iPhone algemeen 3 13-10-11 16:30
Snelheid Iphone abbo? Tm-R Odido (T-Mobile) 6 23-07-10 12:09
België: Proximus: 3G snelheid met Iphone PuijkeN Overige providers België 9 21-01-10 06:29
Snelheid GPRS Iphone 1G? knaapjen Archief 1 27-01-09 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.