//

1 op 1 reservekopie Iphone en belast apps verwijderen

1 op 1 reservekopie Iphone en belast apps verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil enkel de apps overhouden die nu op mijn iphone staan en de apps die opt itunes staan verwijderen (vele werden gewist via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-12, 17:08
frankdegroot frankdegroot is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 7
Standaard 1 op 1 reservekopie Iphone en belast apps verwijderen

Ik wil enkel de apps overhouden die nu op mijn iphone staan en de apps die opt itunes staan verwijderen (vele werden gewist via de iphone).

Ik moet dus een "zuivere kopie" op itunes overhouden, van gekochte en gebruikte apps op de iPhone en alle oude belast kwijtraken.

Hoe pak ik dat aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-13, 09:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Gewoon deleten uit iTunes. Dat had je hier kunnen vinden: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...es-wissen.html

Als je je uitleg/vraag wat duidelijker schreef of zelf de zoekfunctie eens gebruikt dan kan er sneller een oplossing komen.
Soms komt er geen antwoord op je vraag omdat het antwoord reeds gegeven is en de hulpvaardigen niet weer zelf moeten/willen gaan zoeken waar dit dan staat.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 16:21
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen colin_kuijntjes iPhone algemeen 4 05-09-12 22:35
iCloud reservekopie verwijderen niet mogelijk awdehaan iCloud 0 12-03-12 20:25
Fout bij reservekopie verwijderen ryan4 iPhone algemeen 1 01-12-11 07:48
iPhone reservekopie geen apps? davidC iTunes 1 14-04-10 08:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.