//

Software uitlezen

Software uitlezen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik heb de volgende vraag. We weten allemaal dat er verschillende reparatiebedrijven zijn voor hardware van de iphone. Zijn er ook softwarebedrijven wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-12, 10:07
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard Software uitlezen

Beste forummers,

Ik heb de volgende vraag.
We weten allemaal dat er verschillende reparatiebedrijven zijn voor hardware van de iphone. Zijn er ook softwarebedrijven wat dat betreft? Ik geloof best dat je met wat kennis en kunde een foutrapport of logbestand of zo zou kunnen scoren maar dan weet ik nog steeds niet wat ik lees
__________________
Ergernis is een keuze
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-12, 10:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dat.rooie.ventje Bekijk bericht
Ik geloof best dat je met wat kennis en kunde een foutrapport of logbestand of zo zou kunnen scoren maar dan weet ik nog steeds niet wat ik lees
Foutrapporten kan je "scoren" door in Settings -> General -> About -> Usage & Diagnostics te gaan kijken, daar staan ze namelijk.

Heb je een Mac dan kan je de foutrapporten ook "scoren" door het iDevice te synchroniseren met iTunes. Na de sync staan de crash reports in de OS X Console.
  #3  
Oud 25-09-12, 10:31
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Beste Timosha,
Dank voor je snelle antwoord. ik heb ze inderdaad gevonden. Helaas weet ik nog steeds niet precies wat ik lees. De reden dat ik op zoek ben naar deze rapporten is de vraag die ik hier heb gesteld. Dus ik ben op zoek naar het moment dat de iphone er om één of andere reden mee besluit te stoppen om welke reden dan ook. Weet je toevallig waar ik naar moet kijken?
  #4  
Oud 25-09-12, 10:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De symptomen die jij beschrijft in jouw andere draad wijzen er op dat de iPhones zich om veiligheidsreden uitschakelen.

Een iPhone schakelt zich uit als de celspanning onder de 3.7V valt, ongeacht het capactiteitspercentage dat wordt aangegeven.

Het percentage is alleen maar, min of meer, betrouwbaar als de accu gekalibreerd is aangezien het een algoritme is dat een begin- en eindwaarde nodig heeft om juist te kunnen rekenen. De celspanning is een objectieve meetwaarde.

Het uitschakelen om veiligheidsredenen is een "Event" gestuurd door het besturingssysteem en geen fout. Daar ga je dan ook geen foutrapporten over vinden.

Succes verder
  #5  
Oud 25-09-12, 11:04
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

zo dan....weer wat geleerd. Als ik dit naar eindgebruikerjargon (lees jip en janneke taal) vertaal, begrijp ik dan goed dat het in beide gevallen de batterij is waardoor de iphone zich om veiligheidsredenen uitschakelt?
  #6  
Oud 25-09-12, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry Ik tracht altijd om de juiste terminologie te gebruiken

In "jip-en-janneke-taal" is dat dan: "het voltage van de batterij is te laag en de iPhone schakelt zich uit om de batterij niet te beschadigen".

PS:
Ik heb altijd moeite om het woord batterij in deze context te gebruiken omdat een batterij een primaire cel of Leclanché element is dat niet kan worden opgeladen.

Beter zo?
  #7  
Oud 25-09-12, 11:28
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Absoluut duidelijk zo. Sorry is niet nodig hoor. Je probeert alleen zo specifiek mogelijk te zijn om verwarring te voorkomen lijkt me en dat is alleen maar te prijzen

Namens Jip (en ook een beetje janneke want 1 van de toestellen is van haar) dank voor je info en tijd!
Reageren

Labels
reparatie, software, storing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MySQL database uitlezen Levitas Ontwikkelen voor iOS 9 06-12-11 17:43
Mail uitlezen op Iphone 4 .. krefdebef iPhone algemeen 2 21-05-11 09:06
NSURLConnection webpagina uitlezen bluecola Ontwikkelen voor iOS 2 02-05-11 16:07
xml uitlezen probleempje vivendi Ontwikkelen voor iOS 1 23-09-10 19:17
bluetooth telefoonboek uitlezen damnet iPhone accessoires en onderdelen 0 27-10-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.