//

iPhone battery life een drama

iPhone battery life een drama discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 Ik heb misschien een tip. 's Nachts maakt iCloud een reservekopie aan van de iPhone. Dit zuipt ook een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 29-09-12, 11:36
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 Bekijk bericht
Ik heb misschien een tip. 's Nachts maakt iCloud een reservekopie aan van de iPhone. Dit zuipt ook een beetje energie. Ik hang 'm 's nachts altijd aan de draad, dat lijkt mij het gemakkelijkste om dan een lange dag door te komen .
De backup wordt alleen automatsch gemaakt als je toestel Wi-Fi verbinding heeft + oplader aangesloten is. Dit is bij mij elke nacht maar nu moet ik hem in de bah nogmaals bijladen en dit was voorheen niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-09-12, 12:14
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
De backup wordt alleen automatsch gemaakt als je toestel Wi-Fi verbinding heeft + oplader aangesloten is. Dit is bij mij elke nacht maar nu moet ik hem in de bah nogmaals bijladen en dit was voorheen niet
Zeker? Ik dacht dat die er bij mij ook een maakt als die niet aan de lader zit, maar maakt ni uit!

Wat jouw probleem betreft, misschien gewoon een totaal herstel, maarja... Ben je al je data kwijt nauurlijk.
  #43  
Oud 29-09-12, 12:29
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 Bekijk bericht
Zeker? Ik dacht dat die er bij mij ook een maakt als die niet aan de lader zit, maar maakt ni uit!

Wat jouw probleem betreft, misschien gewoon een totaal herstel, maarja... Ben je al je data kwijt nauurlijk.
http://support.apple.com/kb/HT4859?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

En dat is het probleem waarom ik nog geen herstel gedaan heb voor het verliezen van de gegevens
  #44  
Oud 29-09-12, 12:30
nighttrain's schermafbeelding
nighttrain nighttrain is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 123
Standaard

Bij mij hetzelfde probleem. Eerst mijn iphone4 een maal per 24 uur opladen nu minstens twee maal. Inderdaad op verscheidene fora hetzelfde probleem tegengekomen. Jammer. Als je elke keer van alles uit moet gaan zetten gaat de lol er wel snel van af. Hopelijk snel een softwarematige fix.
  #45  
Oud 29-09-12, 13:01
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nighttrain Bekijk bericht
Bij mij hetzelfde probleem. Eerst mijn iphone4 een maal per 24 uur opladen nu minstens twee maal. Inderdaad op verscheidene fora hetzelfde probleem tegengekomen. Jammer. Als je elke keer van alles uit moet gaan zetten gaat de lol er wel snel van af. Hopelijk snel een softwarematige fix.
Idem hier. Voorheen onder 5.1.1 hield t toestel het gemakkelijk een dag vol. Nu moet ik m om 16.00 weer aan de lader leggen. En dan komt ie om 8.00 van de stroom af.
  #46  
Oud 29-09-12, 15:10
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard

Ik ben nu bezig met volledig herstel zonder backup terugplaatsen. Dus zal ik alle apps zelf terug moeten plaatsen en ben ik spelletjes inhoud kwijt, jammer....
Ben benieuwd of het nu wel lukt.
Tis echt een rare situatie, als ik op mn iphone keer stond er alle muziek, keek ik op itunes dan stonder geen nummer muziek op....
Hopelijk heb ik vandaag een werkende iphone met alle muziek weer terug.
  #47  
Oud 29-09-12, 17:37
sean1966 sean1966 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sean1966 Bekijk bericht
Gisteravond een volledige herstel gedaan, en daarna de backup erop. Het lijkt goed te gaan.....
Helaas het heeft niet geholpen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 16:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door syb03 Bekijk bericht
Vervelend voor je...
Ik heb gelezen dat Facebook sync de boosdoener zou kunnen zijn. Ga naar Instellingen; Facebook; dan Agenda en Contacten uitzetten.
Die stonden al uit
  #48  
Oud 29-09-12, 18:03
mlc1 mlc1 is offline
• iOS 5.1.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 16
Standaard batterij loopt leeg en geen back-up

heb OS6 al van de eerste dag dat het beschikbaar kwam op mn iphone4 zitten.
Echter gisteren tijdens mijn vakantie in Turkije, werd tijdens gebruik de iphone warm en de batterijduur liep akelig snel terug binnen 6 uur totaal leeg. Ik heb alles uitgezet zelfs de vliegtuigmodus aan.


ik ben er inmiddels achter er stond nog een app in de wacht om geupdated te worden die heb ik nu verwijderd.

Laatst gewijzigd door mlc1; 30-09-12 om 09:36. Reden: opgelost
  #49  
Oud 29-09-12, 21:25
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik heb hem pas een dag, maar gisteren even een tijdje aan het chatten op whatsapp en toen werd de Iphone wel warm moet ik zeggen.. Vanmorgen stond hij op 84% nu op 39%..Hmmm..niet veel mee gespeeld vandaag...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #50  
Oud 30-09-12, 09:27
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik zit echt te smullen van de batterij duur van de iPhone 5. Nu al zo'n 3 volle laadcycli achter elkaar gehad van ruim 1 dag(24uur)+ 4 a 5 uur Standby en zo'n 7 a 8 uur Gebruik.
  #51  
Oud 30-09-12, 19:04
fel1963 fel1963 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Nou hier het zelfde probleem. Ik haal nog geen eens 4 uur op mijn iphone 4. Voor deze update net een dag. Alles geprobeert maar geen succes. Wat ik zie is dat de cpu, ondanks dat alles uit staat ( ja ook gps, bluethooth, etc), rare hoge % draait. Elke upgrade is er wel iets. Ook die vreemde controle vragen voor de appstore. ik denk dat ze bij apple willen dat ik hem gewoon uitzet en niet gebruik. is wel rustiger. Ik baal hier zo van dat ik echt overweg om een andere telefoon te kopen.
  #52  
Oud 01-10-12, 12:15
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Het herstellen van de iPhone 4 als nieuw apparaat heeft niets uitgehaald. De batterij loopt nog steeds even vlug leeg + dat ik nu ook mijn gegevens kwijt ben
  #53  
Oud 01-10-12, 12:18
sean1966 sean1966 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 20
Standaard

Ik heb zojuist met Apple gebeld. Ze weten van het probleem maar noteren als je belt en ze geven het door. Ik zeg: bellen met z'n allen!
  #54  
Oud 01-10-12, 14:57
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Onbegrijpelijk: hier twee iPhone 4 met IOS6. Eén doet het goed en de ander loopt leeg waar je bij staat
  #55  
Oud 01-10-12, 16:34
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
Onbegrijpelijk: hier twee iPhone 4 met IOS6. Eén doet het goed en de ander loopt leeg waar je bij staat
Ik snap niet waar het door komt. Ik heb er vorige week ook flink last van gehad. Tot 8.00 aan de lader, mee naar het werk en rond 16.00 was de batterij op 15%. Vandaag echter is er niks aan de hand. Hij staat nu op 44% wat voor mij vrijwel normaal is. Toegegeven, ik heb m vorige week gerestored (vanwege iTunes Match problemen) en twee keer gereboot maar dat was voor vrijdag. En op vrijdag had ik nog steeds batterij-issues. Vandaag echter niet meer. Heel vaag.
  #56  
Oud 07-10-12, 12:27
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Heb het zelfde probleem, iPhone 4s loopt snel leeg en word warm. Kan niet goed zijn voor de batterij als deze zeg maar bijna word kortgesloten ... Ik heb hem een nacht in de lader en is binnen 8 uur al leeg, zonder intensief gebruik. Met iOS 5 zat ik op 2 dagen gebruik.

Het verontrustende vind ik het behoorlijk warm worden, en dat voor eentoestel van nog geen 1/2 jaar oud.
Zag wel dat het Apple support forum in amerika behoorlijk vol begint te lopen.
  #57  
Oud 07-10-12, 12:29
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik schat in dat het wachten is op een IOS6 upgrade...
  #58  
Oud 07-10-12, 13:35
d3debian d3debian is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
Onbegrijpelijk: hier twee iPhone 4 met IOS6. Eén doet het goed en de ander loopt leeg waar je bij staat
Staan op allebei dezelfde apps?
Ik denk namelijk dat het mogelijk is dat een app, die goed functioneerde onder ios 5.1.1, met ios 6 de batterij snel leegtrekt.
Door upgrade naar ios 6 was de batterijduur van mijn iPhone 4 ongeveer een kwart van wat het was.
Alle oplossingen die op het forum staan heb ik geprobeerd en niets hielp.
Daarna heb ik een aantal apps verwijderd en het probleem is opgelost.
Ik heb niet meer de moeite genomen uit te zoeken welke app het nu precies was.
  #59  
Oud 07-10-12, 13:45
Leeuwarden Leeuwarden is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Nee, staan niet dezelfde apps op. De telefoon die leegloopt is van mijn vrouw. Zal haar eens vragen om alle apps na gebruik gelijk uit te zetten...
  #60  
Oud 07-10-12, 14:00
d3debian d3debian is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 19
Standaard

Misschien kun je met de app 'system and monitoring tools' of 'Carat' wat inzicht krijgen in processen die de cpu zwaar belasten.
Reageren

Labels
ios 6, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi iphone 4 een drama Alex05 Wi-Fi 5 19-08-10 15:08
Smsen is een drama! Danielle85 iPhone algemeen 28 05-12-08 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.