//

Slate of Silver

Slate of Silver discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga zodra de nieuwe iPod 5 uit is meteen naar de Dixons om hem te kopen. Ik wil hem nu echter vast reserveren maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-12, 10:34
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard Slate of Silver

Ik ga zodra de nieuwe iPod 5 uit is meteen naar de Dixons om hem te kopen. Ik wil hem nu echter vast reserveren maar ik zit erg met een dilemma.

Ik weet sowieso al dat ik geen kleurtje wil voor mijn iPod, een kleur gaat na een tijdje vervelen. Ik twijfel nog tussen de Slate(zwarte voorkant) en Silver(witte voorkant) variant. Ik vind zelf de zilveren iPod er een stuk mooier uitzien, maar de voorkant is dus helemaal wit. Op het moment heb ik een iPod met zwarte voorkant en ik vroeg me eigenlijk af wat de verschillen zijn.
Het lijkt mij namelijk dat bij het kijken van filmpjes, of het lezen van een boek, de witte rand erg storend is. Maar andere apps (nieuws en sociaal media) lijken me wel weer erg mooi uit te komen in wit.

Is er iemand die ervaring heeft met een witte en zwarte variant (iPod of iPhone, zoveel verschil zal dat niet maken qua kleur) die me hierover kan informeren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 11:01
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heeft Dixons vrijdag wel de iPhone 5?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 26-09-12, 11:03
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het gaat over een iPod touch!
  #4  
Oud 26-09-12, 11:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florisboer Bekijk bericht
Het gaat over een iPod touch!
Mijn fout... Sorry!

Tijd voor (sterkere) koffie!
  #5  
Oud 26-09-12, 14:11
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Ja het gaat inderdaad om een iPod zoals ik ook al had aangegeven. Geen idee maar denk niet dat Dixons als een iPhone heeft. iPod ga ik gewoon reserveren, en zodra hij er is kan ik hem op gaan halen. Zit dus alleen nog over de kleur te twijfelen.
  #6  
Oud 27-09-12, 08:45
hcl1 hcl1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Heey, ik dacht laat ik ook maar eens een account aanmaken hier, ik ben namelijk ook wel geinterreseerd in dit onderwerp. Zelf heb ik een zwarte maar zit ook te twijfelen voor een witte. Ik weet dat dit niet echt een antwoord is maar toch dacht ik laat ik het maar even posten.
  #7  
Oud 27-09-12, 20:04
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Is er nog niemand die iets weet?
  #8  
Oud 28-09-12, 09:56
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Is er echt niemand hir op het forum die 2 kleuren heeft. Overal word op geantwoord.
  #9  
Oud 17-10-12, 17:22
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Ik wil even laten weten dat ik het gruwelijk slecht vind dat ik gewoon geen reactie krijg. Dit is een enorm actief forum, binnen no-time staan er weer ik weet niet hoeveel reacties, maar over iets simpels als een kleur zegt helemaal niemand iets. Ik ben ondertussen alweer 3 weken aan het wachten op het antwoord op de vraag of een witte iPod Touch storend is met video ja of nee. Inmiddels heb ik hem wel besteld, want ik wil hem gewoon hebben, maar ik vind het verschrikkelijk dat hier gewoon niet op gereageerd word, ondanks de meerdere verzoeken die ik heb geplaatst!
  #10  
Oud 17-10-12, 17:27
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door briantjuh94 Bekijk bericht
Ik wil even laten weten dat ik het gruwelijk slecht vind dat ik gewoon geen reactie krijg. Dit is een enorm actief forum, binnen no-time staan er weer ik weet niet hoeveel reacties, maar over iets simpels als een kleur zegt helemaal niemand iets. Ik ben ondertussen alweer 3 weken aan het wachten op het antwoord op de vraag of een witte iPod Touch storend is met video ja of nee. Inmiddels heb ik hem wel besteld, want ik wil hem gewoon hebben, maar ik vind het verschrikkelijk dat hier gewoon niet op gereageerd word, ondanks de meerdere verzoeken die ik heb geplaatst!
Er is misschien nog niemand in het bezit van deze iPod (Levertijd 2 weken) ?
  #11  
Oud 17-10-12, 17:28
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Het gaat niet om de versie ipod. Het gaat erom of ik beter een zwarte of en witte had kunnen nemen in verband met het feit dat witte randen soms zeer storend kunnen zijn. En daarbij, niet iedereen hoeft hem via Apple zelf te kopen. Dixons heeft hem morgen in de winkels liggen. De zilveren variant
  #12  
Oud 18-10-12, 14:31
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Is dat voor specifieke filialen of geldt dat voor heel Nederland? Want ik heb 'm ook bij de Dixons besteld (Eindhoven Winkelcentrum Woensel) en die staat momenteel nog in 'backorder'.

Hoe weet je überhaupt dat hij vandaag in de winkels ligt?
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
  #13  
Oud 18-10-12, 15:06
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Is dat voor specifieke filialen of geldt dat voor heel Nederland? Want ik heb 'm ook bij de Dixons besteld (Eindhoven Winkelcentrum Woensel) en die staat momenteel nog in 'backorder'.

Hoe weet je überhaupt dat hij vandaag in de winkels ligt?

Mijn iPod 5 32GB White/Silver is vandaag geleverd bij de Dixons in Wijchen, ik heb de PostNL Track&Trace code gekregen, en om 12.07 is hij geleverd. Inmiddels springen er een aantal winkels al op groen (voorraad)
  #14  
Oud 18-10-12, 15:38
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Hoe ben je aan die Track&Trace code gekomen?
  #15  
Oud 18-10-12, 16:22
briantjuh94 briantjuh94 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTompie Bekijk bericht
Hoe ben je aan die Track&Trace code gekomen?
Ik heb de iPod via de Twitter van Dixons gereserveerd. Ik heb toen wat heen en weer bericht gehad over de exacte datum, en kreeg gisteravond een berichtje dat het pakket verstuurd was, Nicole (Niq) gaf mij toen daarbij ook de Track&Trace code, ik heb daar zelf niet om gevraagd. Inmiddels ligt de iPod op me te wachten in de winkel.

Ik raad je aan om even contact op te nemen via twitter (@dixons) of via de Facebook pagina. Anders kan je natuurlijk ook nog naar het betreffende filiaal bellen of mailen. Dit zijn de gegevens, heb het even voor je opgezocht.

W.Ctr. Woensel 261
5625AG Eindhoven
088-0271091
filiaal.1091@dixons.nl

de kaart zie je als je op Afhalen klikt, dan even je vestiging zoeken.
  #16  
Oud 18-10-12, 16:29
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Bedankt, ik heb even een mailtje gestuurd naar de desbetreffende filiaal.

Dat van die kaart weet ik trouwens. Via die manier heb ik ook op de filiaal gezocht waar ik mijn iPod wil gaan halen.

EDIT: Ik heb inmiddels een mailtje teruggekregen.

Citaat:
Goedemiddag dhr. xxxxx,

Helaas hebben wij geen inzicht in de levering van onze producten tenzij het product voorradig is op ons hoofdkantoor.

Zodra de iPod binnen is zullen wij u uiteraard direct bellen.

M.v.g.

Erik
Wel jammer. Maar ik heb ook al een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor vandaag (info@dixons.nl). Het is dus afwachten.

Laatst gewijzigd door iTompie; 18-10-12 om 17:06.
  #17  
Oud 18-10-12, 18:00
monique2331 monique2331 is offline
• iOS 7.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 44
Standaard ipod

hallo,

Heb de nieuwe ipod 30 september besteld bij Dixons en heb hem gister kunnen halen.
Ik had dinsdag een mailtje gekregen dat ie in de winkel lag.
Ik heb een zwarte en hij is erg mooi.

Monique
  #18  
Oud 18-10-12, 18:04
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

En op de site is inmiddels te zien dat ze hem morgen weer leveren (inclusief bij de filiaal waar ik hem heb gereserveerd). Ga hem dus gelijk halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver iKroes iPhone accessoires en onderdelen 4 30-05-11 00:57
Black/Silver/Blue Artwork Delbechiow Archief 1 30-07-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.