//

T-Mobile, Vodafone of een andere provider - Zuid Limburg

T-Mobile, Vodafone of een andere provider - Zuid Limburg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is m.b.t. providers in Zuid Limburg (ik woon zelf in Maastricht). Op dit moment heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-12, 21:19
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard T-Mobile, Vodafone of een andere provider - Zuid Limburg

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is m.b.t. providers in Zuid Limburg (ik woon zelf in Maastricht).
Op dit moment heb ik een abonnement bij Ben, dit ga ik opzeggen omdat ik een iPhone 5 wil kopen.
Nu ben ik vooral aan het twijfelen tussen een abonnement bij T-Mobile of Vodafone, een abonnement met 14,4Mb/s internet.

Bij Ben heb ik nu 3,6Mb/s geloof ik, maar dit kan ook 2Mb/s zijn. Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, in principe heb ik in bijna heel Maastricht 3G, maar al snel buiten Maastricht niet meer.

Ik reis vaak met de trein, en daar heb ik altijd last van slecht en onstabiel internet. (eigenlijk helemaal bereik).

Ik vraag me af of dit bij Vodafone beter is?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Gr,
Miicker
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 21:45
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Jouw ervaring van een netwerk hangt volledig af van de plekken waar je vaak komt. Iedere provider heeft plekken waar er geen of mindere dekking is. Ik zou je aanraden een prepaidsimkaart van Vodafone aan te schaffen om vervolgens een dagje te testen hoe het bereik is op de plaatsen waar jij komt.
  #3  
Oud 26-09-12, 21:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is m.b.t. providers in Zuid Limburg (ik woon zelf in Maastricht).
In Maastricht werkt T-Mobile uitstekend. Het werkt zo goed dat T-Mobile in Bilzen-Hees een beter signaal heeft dan Mobistar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dekking Zuid-Limburg iMC Odido (T-Mobile) 15 18-10-09 20:06
iPhone 3G: Iphone 3G 2.2.1 T-Mobile gebruiken met andere provider Juun Unlock 9 06-04-09 12:27
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! calkoentje Odido (T-Mobile) 18 26-08-08 20:16
Iphone 3G op een andere provider??? japperr Overige providers Nederland 1 03-07-08 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.