//

Wis alle inhoud.

Wis alle inhoud. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ge naar instellingen-algemeen gaat dan kan je stel opnieuw in tikken onderaan en dan zie je staan; wis alle inhoud en instellingen. Mijn vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-12, 20:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Wis alle inhoud.

Als ge naar instellingen-algemeen gaat dan kan je stel opnieuw in tikken onderaan en dan zie je staan; wis alle inhoud en instellingen.
Mijn vraag is; als ik dit zou doen; wist deze dan ook je/de apps?

Ik verkoop mijn 4s aan ne kameraad van mij maar die wil dat de game van wild blood er blijft opstaan; waarom, ik heb daar 30 euro aan gespendeerd en dat peetje is zeer sterk nu en dat heeft zeer veel tijd en moeite gekost.
Daarom is het dus de bedoeling de apps er blijven opstaan, als je de game wist ofzo dan is alles voor noppes geweest.
Uiteraard zitten er paswoorden en weet ik nog allemaal in die iPhone, ik wil dat dit alles gewist word, dus de vraag is dat als ik wis alle inhoud en instellingen doe of de apps ook allemaal gewist worden of niet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 20:56
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Als je daarop drukt dan wordt alles gewist, ook de apps. Het toestel is dan terug naar de fabrieksinstellingen. Wel kun je vervolgens weer inloggen met jouw Apple ID en de game weer opnieuw downloaden.
  #3  
Oud 26-09-12, 21:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Goed dat je het zegt ze, amaai, tis wel datk hier nen topic over geopend heb, weer iets dat ik bij weet , merci. Dit mag ik dus niet doen, hoe ik dat moet oplossen van mijn andere stuff die er wel af moet,mja, gelukkig kan ik mijne maat wel vertrouwen, die zal nooit wat misdoen met mijn gegevens, ik zal deze dan proberen manueel te wissen.

En die andere dingen zoals herstel alle instellingen en herstel locatie en privacy, dat is mss hetgeen ik moet doen dan?
  #4  
Oud 26-09-12, 21:03
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Haha, je bent manueel natuurlijk wel even bezig, maar dat is wel de veiligste optie! Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wis alle inhoud en instellingen stefanopdeweerdt iPhone algemeen 7 16-02-12 14:25
iPhone: 4 32g usa 'wis alle inhoud en instellingen' wsven Jailbreak 7 13-12-11 11:00
Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? Scoes iPhone algemeen 9 22-02-11 14:56
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? DaMeastro iPhone algemeen 6 04-11-10 19:57
Wis alle inhoud en instellingen hey69 iPhone algemeen 9 29-03-10 16:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.