//

Probleem met Navigon upgrade

Probleem met Navigon upgrade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg van de week de mededeling dat ik geen gebruik meer kon maken van de T-Mobile Navigon app op mijn iPhone4, omdat de 2 jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-12, 21:47
TedjeV TedjeV is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Probleem met Navigon upgrade

Kreeg van de week de mededeling dat ik geen gebruik meer kon maken van de T-Mobile Navigon app op mijn iPhone4, omdat de 2 jaar verstreken waren. Maar het was weer te gebruiken als ik via de in-app zou upgraden. Navigon beviel prima dus de FreshMaps XL gekozen en betaald. Nu lukt het mij niet om de upgrade te downloaden, ik krijg steeds op mijn scherm dat ik al betaald heb maar niet de maps heb gedownload. Moet op ok drukken maar dan begint alles weer van voor af aan. Contact opnemen met Navigon lukt niet. Via de telefoon men is alleen maar in gesprek. Heb IOS6, telefoon volledig uitgezet en opgestart, app weggehaald en weer opnieuw terug gezet, ook alleen op 3g geprobeerd. Krijg het niet voor elkaar. Iemand nog suggesties voor me? Vast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-12, 03:02
jvanbuel jvanbuel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb EXACT hetzelfde probleem. Heb de telefoon gereset, de Wi-Fi uitgezet, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik niet de programmatuur Onavo op mijn apparaat. De beperkingen voor in-app aankopen staan uit. Ik heb IOS6 op een iPhone 4 en gebruik van Navigon de versie 2.2.0 (buid56)
Wie oh wie kan me helpen? Ik gebruik de app vrijwel dagelijks.
  #3  
Oud 02-10-12, 08:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vreemd idd, versie 2.2 was gereleased om de kwijtrakende in-app bugfixes te verhelpen....
  #4  
Oud 02-10-12, 15:27
jvanbuel jvanbuel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

heb het gemeld bij Navigon en men vertelde mij dat het probleem bekend is en dat het zich voordoet bij een upgrade naar IOS6. Geen inschatting over de termijn van oplossen
  #5  
Oud 03-10-12, 15:03
jvanbuel jvanbuel is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

volgende week komt er een up-date waarmee het probleem opgelost moet zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit Enjee iPhone Navigatie 9 07-06-11 23:37
Probleem met upgrade gvanrijn iPad algemeen 0 23-11-10 00:46
Probleem navigon met os 4 mavical iPhone Apps 6 22-06-10 19:29
Probleem met upgrade naar 2.2 Madatack Archief 1 02-12-08 12:10
Probleem met iphone naar upgrade via ziphone Cristiaen Unlock [archief] 4 16-02-08 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.