Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG
Ben in nou de enige, maar ik heb geen drang om de I5 aan te schaffen, vind er niks wereldschokkends aan, en mijn meer dan 2 jaar oude I4 doet het nog super. (wel net een nieuwe front en back geplaatst)
De I4S was niet voldoende voor een upgrade vond ik, maar nu heb ik weer hetzelfde gevoel. Je kan er niks "meer" mee denk ik?
8mpixel is nog steeds niet voldoende om echt goede pics te maken voor mij. Groter scherm is niet een must, eerder een nadeel, ik draag de phone dikwijls in borst of broekzak.
Daarbovenop nog eens een hele handel aan leuke accesoires die niet meer passen, zoals een tt houder, dockingstations allerhande.
Snelheid misschien een beetje, maar dat is ook relatief.
Enigste, maar dat moet nog blijkenof dat verbeterd is, is het "antennagate" verhaal, daar heb ik soms wel last van, en hoop dat de I5 een betere telefoonverbinding kan maken in mindere omstandigheden.
|
De antenne zitte boven en onderaan, niet meer aan de zijkant, dat zorgt ervoor je minder snel signaal verlies zal hebben nu dus dat probleem is opgelost.
Ps: bij de s2 van samsung kon ik het signaal ook volledig doen zakken.
Over dat 4inch scherm maak je dezelfde fouten als vele anderen: de 4 inch is slechts een paar cm langer dan de 4/4s. Iedereen denkt dat een 4 inch veel groter is maar dat is niet zo. In uw broekzak kan zelfs een bv 4.8 inch er nog in

. Je hebt dus geen last van van 4inch scherm in uw broeken.
De snelheid is duidelijk, de 5 blaast de
iPhone 4 weg en het werkt ook allemaal smoother op de 5. De 5 is qua design/afwerking ook de mooiste iPhone ooit en dus ook de snelste en fijnste.
De 5mp camera van de 4 tegenover de
iPhone 5 valt ook enorm op, de
iPhone 4S/5 is veel beter dan de iPhone 4 die maar 5mp heeft, verschillen zijn overduidelijk.
Als je zeer snel
foto's na elkaar wil trekken dan zit je ook veel beter met de 5.
De 5 voelt ook lichter aan, zalig gevoel. Als ik nu de 4/4s vasthoud heb je zoiets van, beetje lomp

.
Apps installeren/opstarten/surfen het gaat een stukje sneller.