//

iPhone start niet meer na installeren iOS6

iPhone start niet meer na installeren iOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Gisteren heb ik iOS6 gedownload en geïnstalleerd voor m'n iPhone. Na het installeren gaf iTunes aan dat mijn software hersteld moest worden. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-12, 11:06
BobdeJong BobdeJong is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Leiden
Berichten: 1
Standaard iPhone start niet meer na installeren iOS6

Beste allemaal,

Gisteren heb ik iOS6 gedownload en geïnstalleerd voor m'n iPhone. Na het installeren gaf iTunes aan dat mijn software hersteld moest worden. Na het herstellen en updaten van de software liep mijn telefoon vast en bleef op het openingsscherm staan: het Apple logo wordt alleen steeds licht en donker. Na een halfuur geprobeerd te resetten, maar ook dit veranderde niets. Uiteindelijk de gehele nacht laten lopen; wederom zonder enige verandering. Vandaag m'n iPhone uitgezet en aan iTunes aan op m'n laptop, ingeplugd en daarna m'n iPhone aangezet. Na een paar keer maakte m'n iPhone weer connectie, maar iTunes gaf daarna aan dat m'n iPhone niet (meer) "eligible" is voor wederom een herstelupdate zoals eerder gedaan. Ik heb nu geen idee wat er aan de hand is of hoe ik dit kan verhelpen, c.q. mijn iPhone weer aan de praat kan krijgen.

Ik hoop dat iemand van jullie mij verder zou kunnen helpen.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios6, iphone, vastgelopen apple logo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone 4S start niet meer na update iOS6 jwkempeneers iTunes 1 20-09-12 09:08
na installeren van 5.0 loopt mijn iphone vast start niet meer op Loesje0089 iPhone algemeen 0 24-10-11 21:24
iPhone: iPhone start niet meer op na installeren proswitcher Koopa Jailbreak 1 10-03-10 15:25
Iphone start niet meer op na installeren winterboard Mits iPhone algemeen 7 31-10-09 19:41
Iphone start niet meer na installeren T9 Jumper2110 iPhone algemeen 10 07-06-08 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.