//

Verkeerde iPhone geleverd, slordigheid t-mobile

Verkeerde iPhone geleverd, slordigheid t-mobile discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week mijn contract bij t-mobile vernieuwd en een iphone 5 32 gb black besteld..... Vandaag zou deze geleverd worden, dus een ochtendje vrij genomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-12, 16:52
staehlejeroen staehlejeroen is offline
• iOS 2.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard Verkeerde iPhone geleverd, slordigheid t-mobile

Vorige week mijn contract bij t-mobile vernieuwd en een iphone 5 32 gb black besteld.....
Vandaag zou deze geleverd worden, dus een ochtendje vrij genomen. Na het aannemen van het pakket bleek ik geen iphone 5 opgestuurd te hebben gekregen, maar een iphone 4s!!! Een grote teleurstelling uiteraard!

Na bellen met de klantenservice is de conclusie dat de order en de verlenging van het abonnement worden ingetrokken en ik de aanvraag opnieuw kan doen..... kortom, nog een week of 4/5 wachten op mn nieuwe telefoon, terwijl ik met een kapot toestel thuis zit. Klantenservice kan mij niet bellen omdat mijn huidige iphone niet meer belt! Nu zelf de 4s terug sturen en hopen op het beste.

Nog meer mensen die met dit soort slordigheden van t-mobile te maken hebben gehad? Ik heb het webcare team benaderd maar krijg geen reactie en via de klantenservice bereik ik ook weinig. Iemand een tip?

Groet,
Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-12, 17:13
ptheborg ptheborg is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Moet je zeggen heb wel het een en ander meegemaakt maar ben tot op heden nog steeds erg tevreden over t-mobile en hun service.

In het verleden is er een fout gemaakt met iPhone 4 of het was bij de 4S waarbij ipv 64 een 32 versie was geleverd. Fout werd erkend en er werd een juiste opgestuurd waarbij bij AMP aan de deur geruild werd zeg maar.

Nu bij m'n iPhone 5 een volume knop die stuk is, wordt weer een nieuwe opgestuurd en kan hem weer aan de deur ruilen.

De hele abonnementsverlenging in laten trekken etc. lijkt mij niet een normale gang van zaken als ik dat tegen mijn ervaringen aanhoud zeker als ik erbij vertel dat er bij mij ook altijd sprake is geweest van een verlenging.

Ik zou het weer opnieuw bij de klantenservice proberen.
  #3  
Oud 02-10-12, 18:13
staehlejeroen staehlejeroen is offline
• iOS 2.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Dat klinkt als een nette afhandeling inderdaad, bij mij is het helaas niet het geval.
Ik moet het toestel zelf opsturen en afwachten tot mijn geld terug gestort wordt.
Doordat ze mijn verlenin geannuleerd hebben konden ze vandaag niet zorgen dat het wel in orde komt en moet ik wachten tot in er over terug gebeld wordt, op een telefoon die niet meer werkt. Zucht....

Morgen maar even bellen vanaf het werk en hopen op een degelijke en vooral snelle oplossing. Om nu weer achteraan de rij aan te sluiten zou onacceptabel zijn, 4/5 weken wachten met een kapotte telefoon waar zij ook niets aan verdienen wordt een beetje te gek.

Ik hou jullie op de hoogte
  #4  
Oud 03-10-12, 10:46
staehlejeroen staehlejeroen is offline
• iOS 2.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Update:

Vandaag gebeld opnieuw gebeld met klantenservice.
Ze blijven er bij dat ik het toestel met terugsturen en pas als ze die hebben ontvangen kunnen zij mijn contract vernieuwen. Ik moet dus eerst wachten op een enveloppe die ze toesturen en vervolgens tot ze mijn retourzending hebben ontvangen.

Verwachten ze dat ik na zulke service mijn contact echt nog verleng? En daarvoor zelf contact met ze opneem? Dat ga ik dus niet doen.

De klantenservice wist me wel gerust te stellen dat de wachttijden voor de iphone5 steeds korter worden......hoe langer je wacht hoe korter ze worden ja....
  #5  
Oud 03-10-12, 11:04
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Het is een vervelende situatie, maar niet geheel onoverkomelijk, lijkt me. Je zal echt door de administratieve molen moeten....soms is het echt even tanden op elkaar bijten en wachten.

Kunnen ze je niet sneller helpen in een T-mobile shop?
Reageren

Labels
fail, iphone5, t-mobile, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is jou iPhone 4S al geleverd? bramvdreek Vodafone 45 22-11-11 16:21
word iphone 4s geleverd met ios 5.0.1 casz1001 iPhone algemeen 10 12-11-11 20:11
iphone beschadigd geleverd oOdaanOo Odido (T-Mobile) 4 23-08-10 16:02
T-mobile shop in Breda al geleverd? bballpat Koopinformatie Nederland 5 19-08-10 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.