Hallo!
In het forum kom ik een ouder onderwerp tegen die over hetzelfde probleem gaat; mails uit 1970 die niet te openen of verwijderen zijn. Helaas eindigt dit onderwerp met de tip dat je het mailaccount moet wissel en vervolgens opnieuw instellen. Ik zeg helaas, maar voor die persoon was het de oplossing, voor mij echter niet.
Het betreft een
Gmail account en ik heb deze problemen op mijn
iPhone en
iPad. Vaak kan ik niet zomaar mijn inbox openen, die blijft dan licht grijs en na het echt sluiten van de mail en weer opnieuw activeren, doet hij het wel. Als ik dan in de mail kijk, staan er meestal 2/3 nieuwe berichten die normaal zijn en een heel aantal uit 01-01-1970 die je niet kunt openen en/of verwijderen. Soms zegt hij ook dat er bijvoorbeeld vier nieuwe mails zijn, maar zijn dat er (na een hoop heen en weer geklik om "Postvak In" te openen) uiteindelijk twee die dubbel binnen komen.
Ik heb het probleem met mijn Gmail account dus precies hetzelfde op iPhone en iPad en het wissel van het account en opnieuw instellen heeft steeds niet geholpen. Iemand ideeën waar de oplossing zou kunnen liggen?
JD