//

Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5?

Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijne wordt binnen NU en 2 uurtjes bezorgd op het werk... denk dat ik dan weinig meer werk vandaag Als hij binnen is zal ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ben jij tevreden over de iPhone 5

Ja, ik ben tevreden 69 94,52%
Nee, ik ben niet tevreden (laat hierbij ook een post achter waarom niet) 4 5,48%
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-10-12, 09:18
MikeCapelle MikeCapelle is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Mijne wordt binnen NU en 2 uurtjes bezorgd op het werk... denk dat ik dan weinig meer werk vandaag Als hij binnen is zal ik hierin gelijk wat posten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-10-12, 10:30
riegman riegman is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

Bij mij wordt hij ook vanmorgen bezorgd, woon in de buurt van Capelle.

Zeg maar even tegen die chauffeur dat hij/zij moet opschieten

En dat wordt inderdaad weinig werken.....
  #23  
Oud 05-10-12, 11:32
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Ben er erg tevreden mee. Heb wel voor de witte versie gekozen omdat daar de eventuele krassen niet zo erg opvallen. Want ik ga er natuurlijk geen hoesje omheen doen, dat is zonde van het mooie design. Dat kan altijd nog als hij te veel beschadigd is...

Het grootste verschil met de iPhone 4 is de snelheid, alle apps worden echt veel sneller geopend. Verder is hij een stuk lichter, daar moet ik nog wat aan wennen , zeker in combinatie de dunnere en langere afmetingen heb ik soms het gevoel dat hij minder stabiel in mijn hand ligt.
  #24  
Oud 05-10-12, 12:03
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vier Bekijk bericht
Heb wel voor de witte versie gekozen omdat daar de eventuele krassen niet zo erg opvallen. Want ik ga er natuurlijk geen hoesje omheen doen, dat is zonde van het mooie design. Dat kan altijd nog als hij te veel beschadigd is...
Niet om het een of ander hoor, maar is voorkomen niet beter dan genezen?
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #25  
Oud 05-10-12, 12:40
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Niet om het een of ander hoor, maar is voorkomen niet beter dan genezen?
Ik probeer er wel voorzichtig mee om te gaan, heb er ook een screenprotector op gedaan, en stop hem niet in mijn zak samen met bijvoorbeeld mijn sleutels. Maar het blijft toch een gebruiksartikel, waar gebruikssporen op kunnen komen. Je legt toch ook geen kleedje over je bankstel omdat je bang bent dat het leer slijt?

Je hebt toch niks aan een krasvrije telefoon als je alleen maar tegen een plastic hoesje aan zit te kijken? Wat ook mee speelt is dat ik niet van plan ben hem later door te verkopen, wij hanteren thuis het doorschuifsysteem.
  #26  
Oud 05-10-12, 20:02
courske courske is offline
• iOS 9.3.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 53
Standaard

Zo tezien niets anders dan lof over de nieuwe iphone 5

Kan niet wachten tot ik mijn zwarte i5
  #27  
Oud 05-10-12, 22:09
sytze63 sytze63 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Siddeburen
Berichten: 10
Standaard

Ik kom van de Nokia Lumia. Scrollen gaat iets zwaarder......Geluid af en toe krakerig (zal wel update voor komen) verder zeer tevreden, vele malen sneller dan de Lumia en alles veel beter leesbaar. Toppertje die Iphone5
  #28  
Oud 05-10-12, 22:29
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Ik ben echt schijterig voor krassen. Als je super voorzichtig je iPhone 5 in een pouch gebruik kan je dat toch wel voorkomen? Ik vind t zonde om zon dure telefoon al heel snel met een bekraste rand te hebben. Mijn iPhone 4 is nog helemaal als nieuw.
  #29  
Oud 07-10-12, 21:48
vetlau vetlau is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Ik moet helaas nog even wachten voordat ik mijn iPhone heb, al hoop ik nog steeds stiekem dat de levertijd vervroegd zal worden

Wel ben ik benieuwd naar de mensen die nu al een tijdje de iPhone in hun bezit hebben met hoe het zit met de krasgevoeligheid. Hadden jullie al snel krassen en hoe voorzichtig ben je geweest? Waar ik ook zeker benieuwd naar ben is naar de mensen die hun telefoon apart houden van sleutels en andere dingen in je broekzak. Het is namelijk voor het eerst dat ik een (doorzichtige plastic) cover overweeg voor de achterkant, maar dat is eigenlijk tegen mijn principes
  #30  
Oud 07-10-12, 21:51
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vetlau Bekijk bericht
Ik moet helaas nog even wachten voordat ik mijn iPhone heb, al hoop ik nog steeds stiekem dat de levertijd vervroegd zal worden

Wel ben ik benieuwd naar de mensen die nu al een tijdje de iPhone in hun bezit hebben hoe het zit met de krasgevoeligheid. Hadden jullie al snel krassen en hoe voorzicht ben je geweest? Waar ik ook zeker benieuwd naar ben is naar de mensen die hun telefoon apart houden van sleutels en andere dingen in broekzak. Het is namelijk voor het eerst dat ik een (doorzichtige plastic) cover overweeg voor de achterkant, maar dat is eigenlijk tegen mijn principes
Ik doe mijn iPhone altijd in de zak, ben wel voorzichtig zoals altijd met iets nieuws haha, eigenlijk is de achterkant niet iets waar ik mij druk om maak, maar de "mirror-finish" randen zijn dat wel, ik heb 3 kleine krasjes, eentje op de achterkant, om te zien echt heeel heeel goed kijken, eentje onder de antenne ook moeilijk te zien en eentje bij de headphone jack, die zat erop toenik hem kocht. Maar ook nauwelijks te zien. Ik heb nooiti ets anders in de zak waar mijn iPhone zit.
  #31  
Oud 07-10-12, 22:32
Jusuuu's schermafbeelding
Jusuuu Jusuuu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 22
Standaard

Ik heb om die van mij een slimcase zitten, een paar keer er op en eraf gedaan, maar gelukkig nog geen krasjes op de rand
  #32  
Oud 07-10-12, 22:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vetlau Bekijk bericht
Ik moet helaas nog even wachten voordat ik mijn iPhone heb, al hoop ik nog steeds stiekem dat de levertijd vervroegd zal worden

Wel ben ik benieuwd naar de mensen die nu al een tijdje de iPhone in hun bezit hebben met hoe het zit met de krasgevoeligheid. Hadden jullie al snel krassen en hoe voorzichtig ben je geweest? Waar ik ook zeker benieuwd naar ben is naar de mensen die hun telefoon apart houden van sleutels en andere dingen in je broekzak. Het is namelijk voor het eerst dat ik een (doorzichtige plastic) cover overweeg voor de achterkant, maar dat is eigenlijk tegen mijn principes
Heb deze van 28 september en nog steeds geen enkel krasje te bespeuren .
Ik heb mijn phone al zeker 20 keer in en uit mijn case gehaald ook en nog steeds geen krasje aan de hoeken. Vroeg of laat komen er sowieso krassen op, dat is bij alle toestellen zo.
Ik moet wel een flipcase rond doen aangezien ik muntstukken en dergelijke in dezelfde broekzak steek en ik steek deze ook in mijn werkbroek en das altijd een beetje stof/vuil, die flipcase beschermd het grootste deel daartegen .
  #33  
Oud 07-10-12, 23:11
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ben er zeer tevreden mee! Heb de zwarte en toch een redelijke verschil tegenover de 4S. 5 jaar geleden was Apple ook met aluminium gekomen en nu doen ze het weer..

Het 4 inch scherm is toch net de scherm wat er uiteraard moest komen, vooral voor games en Safari is dat een must, ook in de Full screen optie. Het enige waar we op moeten wachten is optimalisatie voor de 5..

Zeer tevreden en ik upgrade van een 4S naar een 5. Nu durf ik geen 4S meer in handen te hebben omdat de scherm simpelweg te klein was.

Gelukkig nog geen last van de krassen.. Maar ik ga ook heel voorzichtig met zo'n toestel om met body protector en al.. Je moet er wat voor overhebben..
__________________
  #34  
Oud 08-10-12, 00:05
maggienaaltje maggienaaltje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Heb hem nu een aantal dagen en geen krassen erop. Ik heb een witte en gebruik een leren pouch. Vind ik erg prettig, omdat ik er dan niks omheen heb zitten als ik hem gebruik.

Vandaag bij de nieuwe Media Markt in Hoorn geweest. Daar hadden ze een zwarte iPhone 5 liggen. Zag duidelijk op de zijkanten puntjes/krasje zitten. Toen ik dat zag, was ik echt blij dat ik een witte heb gekozen
Natuurlijk gaan de mensen er daar niet zo zuinig mee om, maar toch. Meteen maar even een foto'tje voor jullie gemaakt:

  #35  
Oud 08-10-12, 00:27
vetlau vetlau is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Bedankt allen voor de reacties over de krasgevoeligheid.

Ik zou het jammer vinden als er binnen korte periode al kleine beschadigingen te zien zijn zoals op de foto hierboven. Ben bang dat ik toch eerst even kijk hoe de verschillende protectors die ik bij Dealextreme besteld heb bevallen.

Mochten nog meer mensen hun ervaringen over krassen hier willen delen, dan zijn die uiteraard nog steeds van harte welkom.
  #36  
Oud 08-10-12, 01:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maggienaaltje Bekijk bericht
Heb hem nu een aantal dagen en geen krassen erop. Ik heb een witte en gebruik een leren pouch. Vind ik erg prettig, omdat ik er dan niks omheen heb zitten als ik hem gebruik.

Vandaag bij de nieuwe Media Markt in Hoorn geweest. Daar hadden ze een zwarte iPhone 5 liggen. Zag duidelijk op de zijkanten puntjes/krasje zitten. Toen ik dat zag, was ik echt blij dat ik een witte heb gekozen
Natuurlijk gaan de mensen er daar niet zo zuinig mee om, maar toch. Meteen maar even een foto'tje voor jullie gemaakt:

Das idd een wereldramp . Graptje.
Ik hecht meer belang aan dat het interne goed werkt; bv geen hardware probleem ofzo, das iets waar ik het vliegend schijt van zou krijgen, wetende ge u phone moet binnen steken en 3-5 weken zonder zit. Dat er mss ook bij mij binnen een aantal maanden hier een beetje lak af is zal me worst wezen .
Tis idd wel zo dat als je em uit de dous haalt het in orde moet zijn, akkoord.
  #37  
Oud 07-11-12, 21:26
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sytze63 Bekijk bericht
Ik kom van de Nokia Lumia. Scrollen gaat iets zwaarder......Geluid af en toe krakerig (zal wel update voor komen) verder zeer tevreden, vele malen sneller dan de Lumia en alles veel beter leesbaar. Toppertje die Iphone5
Ik was tot vandaag helemaal tevreden maar gisteren en vandaag een paar gesprekken gehad die van tijd tot tijd ook kraken... Heeft bij jou de update naar 6.0.1. geholpen? (bij mij dus niet, eerder andersom want daarvoor merkte ik er niets van) En voor anderen die hier meer van weten: kan dit evt met geknipte sim te maken hebben?
  #38  
Oud 07-11-12, 21:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mij valt de accuduur erg tegen (vergelijkbaar met mijn 3 jaar oude 3GS).

Scherm, uiterlijk, gewicht en snelheid zijn (vergeleken met diezelfde 3GS) echter super!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben jij ook tevreden? HansTis iPhone algemeen 27 12-09-08 11:09
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? Fresh Chat en geruchten 98 31-07-08 02:47
Hoe blij ben jij met je iPhone? stereopanda iPhone algemeen 120 04-07-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.