//

Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5?

Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben jij tevreden over u iPhone 5? Klik op het juiste antwoord Bent u niet tevreden laat ook een post achter waarom niet Alvast bedankt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ben jij tevreden over de iPhone 5

Ja, ik ben tevreden 69 94,52%
Nee, ik ben niet tevreden (laat hierbij ook een post achter waarom niet) 4 5,48%
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-12, 23:44
courske courske is offline
• iOS 9.3.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 53
Standaard Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5?

Ben jij tevreden over u iPhone 5?

Klik op het juiste antwoord

Bent u niet tevreden laat ook een post achter waarom niet




Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-12, 00:18
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Ik ben zeer tevreden. Meer dan over de 4s. Het is op ALLE fronten verbeterd, en het nieuwe scherm is geweldig, nu nog de whatsapp update en ik ben helemaal tevreden. Ik ben alleen niet zo tevreden over het feit dat de "mirror-like" randen gaan krassen. Want dit ziet heel lelijk uit.
  #3  
Oud 04-10-12, 01:47
Jusuuu's schermafbeelding
Jusuuu Jusuuu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 22
Standaard

Ook ik ben zeer tevreden! Zo dun en licht en ligt nog lekker in de hand ook. Soms als ik mijn 5 oppak denk ik nog steeds van wat is dat ding licht zeg! Haha.. En idd, een WhatsApp update mag wel komen
  #4  
Oud 04-10-12, 07:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Updates hebben met de makers van apps te maken, niet met de iPhone 5, het zijn de makers die die update voor het grotere scherm moeten doen maar de meesten hebben precies geen zin want extreem veel games zijn nog steeds niet geupdated en dat is zeer vervelend nu.

Over de 5 zelf; ik heb nog niet meteen een noemenswaardig probleem opgemerkt hier, beste iPhone ooit voor mij op alle vlakken.

Batterij lichtjes beter, beter scherm, mooiere afwerking, minder lomp, is sneller en schakelt sneller over ook. Teveel om op te noemen .
Alleen de camera is weinig verschil in, das mss het enige die een beetje beter mocht maar dat kan mijn pret niet drukken.
Alles voelt nog vlotter/smoother aan en de verslaving hier is nu nog wat vergroot .
  #5  
Oud 04-10-12, 15:48
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

enige wat ik niet zo fijn vind is dat je de home knop best hard moet indrukken voordat ie reageert.. maar dat dan ook het enige.. Verder ben ik nog druk zoekende naar alles.. ik kom nl. van android.. heb wel iPad maar dit is toch net weer iets anders..
  #6  
Oud 04-10-12, 17:51
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Ik ben zeer tevreden. Alle gemakken was ik al gewend ivm vorige versies van de iPhone. De iPhone 5 is wel degelijk sneller als de 4S. Zelf heb ik het idee dat het beeld ook zeker beter is dan het was. Wat ik vooral fijn vind is dat het scherm groter geworden is en het toestel lichter geworden is.
Wat ik zelf ook handig vind is de panorama functie om foto's te maken. Echt te makkelijk hoe dat gaat en het kwaliteit is ook zeker super ervan!
Nog niet alle apps zijn schermvullend, maar dat is gewoon een kwestie van geduld tot de makers een nieuwe update uitbrengen.

Kortom, ik ben zeer tevreden!
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #7  
Oud 04-10-12, 17:58
iredydo's schermafbeelding
iredydo iredydo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 101
Standaard

Ik ben zeer tevreden,alleen het bereik is minder dan met de 4s.
Dit kan ook aan het fantastische netwerk van vodafone liggen .
Ik vind de kleuren echt mooi en voor de rest is het wat er van verwachte wat groter wat sneller .nu nog de jailbreak
  #8  
Oud 04-10-12, 17:59
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iredydo Bekijk bericht
Ik ben zeer tevreden,alleen het bereik is minder dan met de 4s.
Dit kan ook aan het fantastische netwerk van vodafone liggen .
Ik vind de kleuren echt mooi en voor de rest is het wat er van verwachte wat groter wat sneller .nu nog de jailbreak
Ik heb zelf geen problemen met het bereik, is niet minder maar ook niet meer geworden. Wel een nano sim gekregen van Vodafone?
  #9  
Oud 04-10-12, 18:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Effe terug komen op een paar dingetjes hier die gezegd zijn geweest; men zegt dat je hard moet drukken op de homeknop? Ik vind het goed deze goed stevig zit maar hard duwen moet ik niet doen, ik doe dit altijd met de duim, beste je kan doen .

Over dat bereik; veel hangt van de provider af natuurlijk maar toch merk ik een zeer goeie verandering en dat is dat Apple de antenne op andere plaatsen heeft gestoken, inplaats van linksonderaan aan de zijkant zoals bij de 4/4s hebben ze de antennes nu boven en onderaan geplaatst en ik merk dit, ik ben een grote tester en merk dit.

Voorbeeldjes; In de 2frieturen waar ik het meeste ga merk ik dat; in de ene kon ik nooit 3G forceren, nu kan ik dit wel en in de andere viel mijn 3G soms eens weg naar edge en nu niet.
Op de plaats waar ik fitness daar val ik soms wel terug naar edge, dus dat ligt voor een groot stuk aan de provider maar toch is er iets raars met die iPhones; er is een truckje die dikwijls helpt als je 3G signaal na xx min ofzo wegvalt; houd je iPhone eens horizontaal . Verticaal is minder goed merk ik, op plaatsen waar ik verticaal houd haal ik bv max 3 blokjes, ik houd deze horizontaal en behaal 4blokjes of zoals ik net heb gezegd in de fitness valt mijn 3G soms weg als ik de phone verticaal houd, houd ik deze horizontaal dan behoud ik mijn 3G met zelfs 2-3 blokjes .
Een gouden tip dus van mij .
  #10  
Oud 04-10-12, 18:45
iredydo's schermafbeelding
iredydo iredydo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Ik heb zelf geen problemen met het bereik, is niet minder maar ook niet meer geworden. Wel een nano sim gekregen van Vodafone?
wat bedoel je wel een nano sim gekregen .micro sim past toch niet ????????
  #11  
Oud 04-10-12, 18:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Voorbeeldjes; In de 2frieturen waar ik het meeste ga merk ik dat; in de ene kon ik nooit 3G forceren, nu kan ik dit wel en in de andere viel mijn 3G soms eens weg naar edge en nu niet.
ON

Bekend probleem! Deskundologen noemen dat het FIP (aka Frietkot Interferentie Probleem). Wiskundige modellen om het FIP te beschrijven wijzen in de richting van de lengte en het vetgehalte van de Belgische frieten.

McDonalds was een van de eersten die het FIP begrepen en hebben daarom in de meeste filialen gratis Wi-Fi ter beschikking gesteld.

Goed om te horen dat de ingenieurs en wetenschappers van Apple nu het Frietkot Interferentie Probleem definitief hebben opgelost. Nu kunnen wij eindelijk weer een friet met stoofvlees en mayonaise bestellen zonder 3G te verliezen.

OFF
  #12  
Oud 04-10-12, 19:20
maggienaaltje maggienaaltje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Vandaag binnengekregen, super tevreden mee. Overstijgt eigenlijk al mijn verwachtingen!
  #13  
Oud 04-10-12, 21:31
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

[QUOTE=apotheosis;832637]Effe terug komen op een paar dingetjes hier die gezegd zijn geweest; men zegt dat je hard moet drukken op de homeknop? Ik vind het goed deze goed stevig zit maar hard duwen moet ik niet doen, ik doe dit altijd met de duim, beste je kan doen .

** nou .. in verhouding met de 4S moet je behoorlijk drukken met je duim.. het is wat stugger.

Over dat bereik; veel hangt van de provider af natuurlijk maar toch merk ik een zeer goeie verandering en dat is dat Apple de antenne op andere plaatsen heeft gestoken, inplaats van linksonderaan aan de zijkant zoals bij de 4/4s hebben ze de antennes nu boven en onderaan geplaatst en ik merk dit, ik ben een grote tester en merk dit.

** bereik heb ik weinig hinder. Ik woon in een dorp best wel redelijk uit de buurt van alles maar bereik is prima.
  #14  
Oud 04-10-12, 21:37
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Zeer tevreden hiero. Ziet er geweldig uit en wat een verschil met mijn "oude" iphone 4.
Ben er zeeeer tevreden over!
Kan ook zo even geen minpunten opnoemen. Ervaar zelfs dat ik thuis beter Wi-Fi ontvangst heb. Nope ben heel blij met mijn phone!
  #15  
Oud 05-10-12, 00:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Met de 4s las ik van meerdere mensen de homeknop los kwam en deze minder goed werkte, het is net goed ze die home knop wat steviger hebben ingewerkt.
  #16  
Oud 05-10-12, 01:31
Jacob123 Jacob123 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Geweldige phone ik heb ook ervaren dat Wi-Fi en 3G ontvangst iets beter zijn.

Is er al iets bekend over de jailbreak? Er was een nieuwsbericht gekomen in de media al een paar dagen nadat hij in Duitsland uit was dat hij al gekraakt zou zijn.
  #17  
Oud 05-10-12, 07:07
frederik7 frederik7 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 66
Standaard

Man man, als ik dit lees word ik heel enthousiast. Mijn i5 64 gig is direct de 28e heel vroeg geplaatst in de Apple store (welke op dit moment off line is btw, waarom?) en leverdatum is verwacht tussen 23-28 oct .
Mijn resterende vraag: waarom hebben de makers van 1 van de meeste gedownloade (en gebruikte) apps ooit (!, whatsapp), hun app nog niet ge-update dan? Wat zou de reden hiervan zijn?
  #18  
Oud 05-10-12, 07:58
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iredydo Bekijk bericht
wat bedoel je wel een nano sim gekregen .micro sim past toch niet ????????
Dat een nano sim niet past is logisch, maar een micro sim kan wel tot een nano sim geknipt worden
  #19  
Oud 05-10-12, 08:25
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Ik heb mijn iPhone 5 sinds 28 september, net een week dus. Niets anders dan lof! Allereerst omdat hij veel lichter en eleganter is. De apps lopen ook minder vaak vast, de Wi-Fi-ontvangst is stabieler, kwaliteit tijdens telefoongesprekken is er ook op vooruit gegaan.
  #20  
Oud 05-10-12, 08:42
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Kortom; beste Iphone die ik al heb gehad!
Licht, véél sneller dan I4! betere foto's voor mij... Als je overstapt van de I4 toch.
De homebuttun vind ik ook beter... Je krijgt nu echt respons.. Als ik vroeger 1x drukte aanvaarde hij 2 'click's ' en andersom net hetzelfde... Enkel heb ik de indruk dat de batterij precies wat tijd nodig heeft op 'op gang' te komen pas na een week is deze stabieler geworden maar voor de rest... SUPER TOESTEL
De nieuwe earpods... WAUW deze zijn super! zitten goed, geluid is goed...
Ikzelf heb de 32GB zwart en hij is zoooooo sexy!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben jij ook tevreden? HansTis iPhone algemeen 27 12-09-08 11:09
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? Fresh Chat en geruchten 98 31-07-08 02:47
Hoe blij ben jij met je iPhone? stereopanda iPhone algemeen 120 04-07-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.