Effe terug komen op een paar dingetjes hier die gezegd zijn geweest; men zegt dat je hard moet drukken op de homeknop? Ik vind het goed deze goed stevig zit maar hard duwen moet ik niet doen, ik doe dit altijd met de duim, beste je kan doen

.
Over dat bereik; veel hangt van de provider af natuurlijk maar toch merk ik een zeer goeie verandering en dat is dat Apple de antenne op andere plaatsen heeft gestoken, inplaats van linksonderaan aan de zijkant zoals bij de 4/4s hebben ze de antennes nu boven en onderaan geplaatst en ik merk dit, ik ben een grote tester en merk dit.
Voorbeeldjes; In de 2frieturen waar ik het meeste ga merk ik dat; in de ene kon ik nooit 3G forceren, nu kan ik dit wel en in de andere viel mijn 3G soms eens weg naar
edge en nu niet.
Op de plaats waar ik fitness daar val ik soms wel terug naar edge, dus dat ligt voor een groot stuk aan de provider maar toch is er iets raars met die iPhones; er is een truckje die dikwijls helpt als je 3G signaal na xx min ofzo wegvalt; houd je
iPhone eens horizontaal

. Verticaal is minder goed merk ik, op plaatsen waar ik verticaal houd haal ik bv max 3 blokjes, ik houd deze horizontaal en behaal 4blokjes of zoals ik net heb gezegd in de fitness valt mijn 3G soms weg als ik de phone verticaal houd, houd ik deze horizontaal dan behoud ik mijn 3G met zelfs 2-3 blokjes

.
Een gouden tip dus van mij

.