//

iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud

iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn windows outlook agenda 2007 sync niet meer in de icloud met mijn iphone 4, zomaar ineens. sinds vandaag kan ik ook geen mail meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-12, 12:35
ddl ddl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud

mijn windows outlook agenda 2007 sync niet meer in de icloud met mijn iphone 4, zomaar ineens. sinds vandaag kan ik ook geen mail meer via de icloud op mijn iphone ontvangen. heeft iemand een gouden tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-12, 14:35
Sjarelke Sjarelke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn opties in iCloud configuratiescherm zien als volgt uit:


Ik mis de optie om Outlook te gebruiken. Wat haat ik iCloud toch af en toe... heerlijk als het werkt, maar vaak problemen met syncen op Windows-platformen!

Ik heb overigens Windows 7/64bit met Outlook 2010. Up-to-date dus zou normaal moeten werken!

Laatst gewijzigd door Sjarelke; 09-10-12 om 14:36. Reden: Aanvulling
  #3  
Oud 09-10-12, 14:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjarelke Bekijk bericht
Ik heb overigens Windows 7/64bit met Outlook 2010. Up-to-date dus zou normaal moeten werken!
Het lijkt er op dat het Windows iCloud Control Panel Outlook 2010 niet kan vinden op die PC

Is er iets speciaals aan de manier waarop jij Office 2010 hebt geïnstalleerd?
  #4  
Oud 09-10-12, 21:12
Sjarelke Sjarelke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het lijkt er op dat het Windows iCloud Control Panel Outlook 2010 niet kan vinden op die PC

Is er iets speciaals aan de manier waarop jij Office 2010 hebt geïnstalleerd?
Ja lijkt het inderdaad wel op. Ik heb Office op de normale manier geïnstalleerd. Eerst werkte het wel. Nu niet meer. Volgende stap zou Office reïnstall zijn, maar dat vind ik een slechte oplossing aangezien mijn Office 100% goed werkt.

Soms nog een fix?
  #5  
Oud 09-10-12, 21:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjarelke Bekijk bericht
Soms nog een fix?
Soms, na de "monthly patches" van Windows kan het WiCP wel eens moeilijkheden ondervinden.

Office 2010 zou ik niet verwijderen. Je kan wel eens het WiCP verwijderen en dan de allerlaatste versie opnieuw installeren. Soms helpt dat.
  #6  
Oud 09-10-12, 21:19
Sjarelke Sjarelke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Soms, na de "monthly patches" van Windows kan het WiCP wel eens moeilijkheden ondervinden.

Office 2010 zou ik niet verwijderen. Je kan wel eens het WiCP verwijderen en dan de allerlaatste versie opnieuw installeren. Soms helpt dat.
WiCP ? Die term ken ik nog niet. Ook Google geeft niet direct een resultaat... heb je een hint voor me?
  #7  
Oud 09-10-12, 21:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjarelke Bekijk bericht
WiCP ? Die term ken ik nog niet. Ook Google geeft niet direct een resultaat... heb je een hint voor me?
Windows iCloud Control Panel
  #8  
Oud 09-10-12, 22:16
Sjarelke Sjarelke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Windows iCloud Control Panel
Die hint snap ik

Helaas helpt dit niet. Ik heb zelfs iTunes al opnieuw geïnstalleerd. Ook na iedere stap -voor de zekerheid- pc opnieuw opgestart. Helpt helaas allemaal niet...

Nog een idee?
  #9  
Oud 09-10-12, 22:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjarelke Bekijk bericht
Nog een idee?
Nee, helaas niet. Maar iTunes heeft niets te maken met iCloud.

Het blijft raar dat het WiCP Outlook 2010 niet ziet, zelfs niet na een herinstallatie, alsof Outlook 2010 helemaal niet geïnstalleerd is.
  #10  
Oud 09-10-12, 23:15
Sjarelke Sjarelke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, helaas niet. Maar iTunes heeft niets te maken met iCloud.

Het blijft raar dat het WiCP Outlook 2010 niet ziet, zelfs niet na een herinstallatie, alsof Outlook 2010 helemaal niet geïnstalleerd is.
True true... heb In Outlook is een tweetal invoegtoepassingen wel terug te vinden waarvan eentje naar iCloud verwijst en de ander naar iTunes. Dus ik weet niet welke link er tussen iTunes en Outlook moet zijn, maar er is in ieder geval wel een invoegtoepassing voor geschreven

Nog andere suggesties .... anyone? Wil mijn agenda weer terug in mijn Outlook :/
  #11  
Oud 09-10-12, 23:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjarelke Bekijk bericht
Dus ik weet niet welke link er tussen iTunes en Outlook moet zijn, maar er is in ieder geval wel een invoegtoepassing voor geschreven
Je kan Outlook synchroniseren via iCloud en met een USB-kabel via iTunes. Vandaar die twee invoegtoepassingen.
  #12  
Oud 10-10-12, 02:30
Sjarelke Sjarelke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je kan Outlook synchroniseren via iCloud en met een USB-kabel via iTunes. Vandaar die twee invoegtoepassingen.
Here you go Maar dat heeft het probleem nog niet opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tekst kopieren naar outlook/icloud agenda gaat niet meer dennisr iCloud 11 08-02-13 21:22
Icloud sync met 2 computers outlook 2010 palbada iCloud 0 29-08-12 22:46
Iphone synchroniseert niet meer met Outlook agenda Moemie iPhone algemeen 2 18-06-12 13:03
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 04-08-11 00:22
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? Scampi iPhone algemeen 0 04-08-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.