//

Accepteert niks. (Bellen / SMS / Internet / Geluid)

Accepteert niks. (Bellen / SMS / Internet / Geluid) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb nu al een hele morgen topics zitten lezen enz enz. En ik zie heel de tijd dat mensen te zien krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-08, 15:53
BonnanX BonnanX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 23
Exclamation Accepteert niks. (Bellen / SMS / Internet / Geluid)

Beste leden,

Ik heb nu al een hele morgen topics zitten lezen enz enz.
En ik zie heel de tijd dat mensen te zien krijgen Google dit Zoek dat. Plaatjes teksten je kan zo gek niet bedenken.
Dus bij deze ik heb wel gezocht en gelezen maar het is nou net niet wat ik zoek!

Het Probleem:

Ik heb een iPhone UK 8 GIG al maand onv helemaal niks aan de hand ik kocht hem met frimeware 1.1.2 en inmiddels heb ik 1.1.4 al een tijdje en gewoon alles ging goed tot vanmorgen. Ik werd wakker ik wou even op internet dat ging dus niet want heel Wi-Fi is niet mogelijk en Bellen en smsen ook niet! Bij instellingen staat heel Bellen er niet tussen zeg maar wel Wi-Fi maar die is ligt grijs en kan ik dus niet aan klikken. Ik kan ook geen muziek afspelen wel met oordopjes overigens!


Kan iemand mij helpen wat ik zou moeten doen? hoe ik dit beste kan oplossen zonder al me app en bestanden en instellen te verliezen.

Ik heb hem gehackt gekocht bij CD-MEDIA.

Dus ik heb niet zelf gejailbreakt!

Bvb ZEER dank!

Thomas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-08, 15:59
DynamicDennis's schermafbeelding
DynamicDennis DynamicDennis is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 164
Standaard

https://forum.iculture.nl/f14/i...e-Wi-Fi-bt.html
  #3  
Oud 10-05-08, 16:03
BonnanX BonnanX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DynamicDennis Bekijk bericht

Nu ben ik echt mega slecht in engels bedankt voor je reactie ik ga toch kijken en afwachten of andere nog wat kunnen bieden

Bedankt in iedergeval!

EDIT:

Nu heb ik stap 1 gedaan Netwerk herstel maar dan loop me iPhone vast en als ik dan reset en opnieuw opstart is gewoon weer zelfde.

Laatst gewijzigd door BonnanX; 10-05-08 om 16:12.
  #4  
Oud 11-05-08, 13:33
BonnanX BonnanX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 23
Standaard

Iemand die mij nog een eind op weg kan helpen?

Kan ik trouwens gewoon via iTunes herstel doen? Of moet ik hem dan opnieuw hacken?

BTW> instellingen resseten werkt niet want dan loopt hij vast!
  #5  
Oud 12-05-08, 10:43
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Als je via iTunes synct dan moet hij weer gejailbreaked worden. Ik zou gewoon even terug gaan naar het bedrijf waar je je iPhone heb gekocht. Anders zou ik me even gaan interesseren voor de verschillende jailbreak methodes en toch even iemand de link laten vertalen die boven is gegeven.

p.s. de apps moet je later dan maar nog een keer installeren
  #6  
Oud 12-05-08, 11:03
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Syncen is iets anders dan restoen. Na een restore moet je opnieuw jailbreaken
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
sms geluid tijdens bellen xcansx iPhone algemeen 5 08-12-11 17:17
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. niekkremers iPhone algemeen 3 29-12-08 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.