//

SMS van onbekende met foto van bekende

SMS van onbekende met foto van bekende discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mij gebeurde het volgende. Ik ontving twee foto's per sms (geen imessage) van een bekende waarvan ik eerst dacht dat hij ook de afzender was. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-12, 23:12
Nickneem Nickneem is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard SMS van onbekende met foto van bekende

Mij gebeurde het volgende. Ik ontving twee foto's per sms (geen imessage) van een bekende waarvan ik eerst dacht dat hij ook de afzender was. Toen ik daarop reageerde kwam de vraag Wie ben jij?
Pas toen merkte ik dat het een onbekend nummer was en niet het nummer+naam van die bekende.
Na wat heen en weer berichten bleek dat de ander zich niet bekend wilde maken, niet opnam en een spelletje met mij ging spelen.

Hoe kan het dat de foto's die zijn gestuurd door een bekende bij mij terechtkomen via het nummer van een onbekende?

De bekende stuurde uit Griekenland. Rond diezelfde tijd deed ik een reset aan mijn iphone 4S met OS6 in een restaurant van McDonalds.

Vanwege de wijze waarop daarna door de onbekende met mij werd gecommuniceerd vermoed ik met een hacker te maken te hebben. Maar ik vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe deze aan mijn nummer komt en de foto onderschept die ik ook niet naderhand van de bekende heb gekregen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto, hack, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van 3g automatisch overgaan op bekende Wi-Fi netwerken Taragona Wi-Fi 4 30-08-11 13:51
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) gonijn Archief 2 06-01-10 13:14
Contact foto bij ontvangen van SMS Roue Muziek, foto & video 4 13-12-07 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.