//

iPhone 5 reageert traag en valt uit.

iPhone 5 reageert traag en valt uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik heb sinds vrijdag de Iphone 5. Ik ben er helemaal happy mee alleen werkt hij niet optimaal. Als ik hem van toetsenbord vergrendeling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-12, 23:04
iphone5eee iphone5eee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 reageert traag en valt uit.

Heey,

Ik heb sinds vrijdag de Iphone 5. Ik ben er helemaal happy mee alleen werkt hij niet optimaal. Als ik hem van toetsenbord vergrendeling afhaal loopt hij soort vast en reageert hij laat. Tijdens het typen van berichtjes reageert hij ook langzaam.Hij hakkelt, dan staat het beeld even vast en dan ineens staat de hele zin er. Ook de weergave van mijn batterij staat vast. Hij blijft constant op 90% staan. Pas als ik hem opnieuw opstart krijg je te zien hoeveel batterij er werkelijk nog over is. Hij is ook al twee keer uitgevallen.. Het resetten van de Iphone helpt ook niet want dat heb ik al geprobeerd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen of moet ik toch echt terug naar de winkel?

Groetjes,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-12, 23:35
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

heb je toevallig een backup van je oude toestel met jailbreak terug gezet?
  #3  
Oud 05-10-12, 23:38
iphone5eee iphone5eee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Mijn oude toestel had ik inderdaad gejailbreakt alleen heb ik de backup van mijn oude toestel niet op mijn nieuwe gezet. Of doet hij dit automatisch zodra hij contact maakt met Itunes?
  #4  
Oud 05-10-12, 23:44
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

nee je moet dat gekozen hebben als je een reservekopie heb terug gezet dan kan het zoo zijn dat je ook je oude jailbreak ''troep'' mee krijgt en dat problemen kan opleveren probeer even te herstellen van je firmware
  #5  
Oud 06-10-12, 00:16
iphone5eee iphone5eee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Oke bedankt voor de tip. Ik heb hem net hersteld maar hij is ondertussen al weer 2 keer uitgevallen en hij hakkelt nog steeds met het typen van berichten..
  #6  
Oud 06-10-12, 00:21
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone5eee Bekijk bericht
Oke bedankt voor de tip. Ik heb hem net hersteld maar hij is ondertussen al weer 2 keer uitgevallen en hij hakkelt nog steeds met het typen van berichten..
aaii waar heb je het gekocht ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 valt steeds uit en is traag? Eddie Sprietsma iPad algemeen 10 16-08-11 16:29
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 23:47
Iphone 1.0 (FW 2.0) SMS traag - Wi-Fi valt weg dennis3 Wi-Fi 13 05-09-08 19:43
Installer valt uit en update traag topke Jailbreak apps en thema's 2 27-01-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.