//

trilsignaal niet uit te krijgen bij iPhone 4S

trilsignaal niet uit te krijgen bij iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk heeft iemand een idee... Ik kreeg het trilsignaal bij de iphone 4s niet meer uit ondanks dat de schakelaar zichtbaar wel werkte. Iphone nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-12, 23:54
max2121 max2121 is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard trilsignaal niet uit te krijgen bij iPhone 4S

Hopelijk heeft iemand een idee...
Ik kreeg het trilsignaal bij de iphone 4s niet meer uit ondanks dat de schakelaar zichtbaar wel werkte.
Iphone nog een paar weken binnen de garantie en aangeschaft bij de apple.nl store dus ik kon hem omruilen voor een "nieuwe" refurbisched vandaag bij de genius bar.
Ik kom thuis, zet de reservekopie software terug, exact hetzelfde probleem dus je zou zeggen dat het door de software of een app komt...
Teruggezet naar de fabrieksinstellingen, exact hetzelfde, bij alle beltonen gaat ook het trilsignaal af, het is niet uit te zetten.
Hopelijk heeft iemand een tip of idee voor ik nog een keer ga bellen.
Ben voor de zekerheid nu clamx av aan het draaien op de mac want je wordt er toch een beetje paranoia van

Bij voorbaat dank,

Max
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-12, 11:11
MDJ81 MDJ81 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Bij instellingen --> geluiden --> trillen bij belsignaal --> ff uitvinken.
  #3  
Oud 07-10-12, 11:21
max2121 max2121 is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MDJ81 Bekijk bericht
Bij instellingen --> geluiden --> trillen bij belsignaal --> ff uitvinken.
Bedankt voor de reactie MDJ81 maar zo eenvoudig is het niet want dat had ik zelf kunnen bedenken of opzoeken en anders hadden ze dat bij de genius bar zeker gedaan.
Dat is dus het vreemde, alle instellingen staan goed, het is een nieuwe telefoon en is ook terug gezet naar factory default, net alsof het in de simkaart of de apple id zit......
Afijn, ik ga maar weer bellen morgen....

Toch bedankt voor de reactie!

Groeten,
Max
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone na Jailbreak niet uit recovery te krijgen Roffelb Jailbreak 2 31-08-11 21:09
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen pdewildt Jailbreak 2 23-05-11 15:51
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. mtijn1991 iPhone algemeen 4 29-04-11 01:41
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju iPhone algemeen 3 28-06-08 19:37
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju Archief 1 28-06-08 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.