//

Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account

Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik een app open die is gedownload met een ander account (bijvoorbeeld die van mn broer) dan moet ik opnieuw het wachtwoord invoeren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-12, 00:47
amiet01 amiet01 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account

Hoi,

Als ik een app open die is gedownload met een ander account (bijvoorbeeld die van mn broer) dan moet ik opnieuw het wachtwoord invoeren van hem. Dus bijvoorbeeld: ik start mijn telefoon opnieuw op en open whatsapp (die ik heb geinstalleerd via zijn account in de app store) dan moet ik zijn wachtwoord invoeren voordat de app zich opent. Wie kan mij helpen zodat ik zijn wachtwoord niet meer hoef in te voeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-12, 10:52
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

De app verwijderen
De app (whatsapp) met uw account dowloaden

Ik vermoed dat dit niet met alle apps is want ik heb ook apps van een ander account geinstalleerd en moet voor het OPENEN zeker geen wachtwoord ingeven.

De app "whatsapp" is gekoppeld aan een telefoonummer.
Mogelijk merkt de server van whatapp op dat er 2 telefoonnummer geregistreerd staan waardoor je het wachtwoord opnieuw moet ingeven.

Laatst gewijzigd door Werner1963; 07-10-12 om 11:17.
  #3  
Oud 07-10-12, 11:05
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Het is inderdaad echt niet handig met twee accounts..Kun je beter afspreken samen 1 account te gebruiken
  #4  
Oud 07-10-12, 14:28
amiet01 amiet01 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Oke bedankt voor jullie antwoorden. Heb het niet alleen met whatsapp maar ook met apps als freemusic of atomic web browser. Mijn broer heeft dat probleem niet als hij een app opent die hij gedownload heeft met iemand anders account.
  #5  
Oud 07-10-12, 21:06
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Jullie delen wel veel, lees ik Missxhien Is dit niet allemaal op te lossen via jailbreak
Reageren

Labels
app store, opnieuw, wachtwoord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 15:46
Inloggen app store met zelfde account maar nieuwe Apple ID-naam sebasvdv iPhone Apps 6 16-10-11 20:16
iphone app store steeds opnieuw inloggen Mr.nilson iPhone Apps 10 01-11-09 15:22
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account V.idunho Archief 2 27-11-08 20:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.