//

Nummer wat niet van mij is is gekoppeld aan imessage en facetime

Nummer wat niet van mij is is gekoppeld aan imessage en facetime discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iphone 5 gekregen en moest mijn oude door sluizen naar een collega (newbies krijgen de af dankertjes). Netjes mijn telefoon gewist ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-12, 20:29
Panny88 Panny88 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard Nummer wat niet van mij is is gekoppeld aan imessage en facetime

Ik heb een nieuwe iphone 5 gekregen en moest mijn oude door sluizen naar een collega (newbies krijgen de af dankertjes). Netjes mijn telefoon gewist en en weg gegeven. Nu kreeg ik alleen net op mijn macbook, ipad en iphone een bericht dat er een nieuw nummer werd gekoppeld aan facetime en imessage.

Zie hier de afbeelding, het probleem is alleen dat ik het niet kan verwijderen. Mijn collega gesproken en alles waar mijn apple ID in stond uit gezet. Bij hem werkt imessage en facetime nu prima. Bij mij ook, krijg alleen zijn nummer er niet uit.

Vreemd toch. Groet en alvast bedankt.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-12, 12:26
JWJMDerix JWJMDerix is offline
• iOS 13.5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Purmerend
Berichten: 12
Standaard

Panny88,


heb exact hetzelfde "probleem" op mijn 4S. Er staat een, voor mij, totaal onbekend 06-nummer vermeld waarop ik volgens iMessage bereikbaar zou zijn.

Hetzelfde 06-nummer staat ook bij FaceTime vermeld. Heb FaceTime, omdat ik het toch niet gebruik, maar uitgeschakeld.

Ik kan dit onbekende 06-nummer op geen enkele wijze verwijderen. Vind dit ook erg vreemd.
  #3  
Oud 28-11-12, 12:33
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ik heb ergens gelezen dat je bij je 'weg te geven' iPhone eerst je simcard eruit moet halen en daarna de telefoon moet wissen. Had je je simcard er nog in zitten toen de iphone als nieuwe telefoon werd geconfigureerd? E.e.a. lijkt toch gerelateerd aan de iMessage bug, Nieuwe oplossing voor iMessage-bug: producten wissen in je supportprofiel - iPhoneclub.nl
Reageren

Labels
facetime, foutie, imessage, nieuw nummer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage en FaceTime werken niet Ilseee iPad algemeen 3 13-08-12 00:10
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 GoGo22 iPhone algemeen 14 24-10-11 21:51
Facetime gebruiken op basis van email lukt mij niet Bylgus iPhone algemeen 19 14-09-10 18:28
Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld bababakkus iTunes 6 31-12-08 00:38
Nummer laten zien gekoppeld aan contacten iFilip iPhone algemeen 2 01-03-08 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.