//

icloud bewaart gegevens niet

icloud bewaart gegevens niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Ik loop al tijd tegen een probleem aan met mijn iphone. In mijn iphone staan contacten deze staan ook in icloud en ook op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-12, 15:41
phoonmix phoonmix is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard icloud bewaart gegevens niet

Besten,

Ik loop al tijd tegen een probleem aan met mijn iphone.
In mijn iphone staan contacten deze staan ook in icloud en ook op mijn MBP alsmede mijn imac.
Nu zijn sommige gegeven niet juist.
Bijvoorbeeld "Pietje de Vries de" Staat onder de D ipv de V omdat er twee keer de staat. Of Mark met een K ipv Marc. ga zo maar door.
Ik pas deze wel eens aan op icloud.com met de bedoeling dat deze het overal (andere apparaten) aanpast. Dat gebeurd ook maar na een paar dagen staan overal toch weer de foute gegevens... Kan iemand mij vertellen wat ik daaraan moet doen?

THNX
MX

Laatst gewijzigd door phoonmix; 14-10-12 om 18:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-12, 18:46
phoonmix phoonmix is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Was ik al bang voor. Niemand weet wat te doen. Wat ik nu wil gaan doen is een heel nieuw account aanmaken. Daardoor raak ik wel het recht kwijt mijn betaalde apps te gebruiken. ongeveer 40 euro dus dat is nog te overzien. Maar TomTom staat er ook op. Die zou ik wel willen meenemen. Iemand enig idee hoe ik tomtom mee kan nemen?En verder geen fouten meer typen in de contactpersonenlijst want je zit er voor altijd aan vast:-(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud Stappie iCloud 0 07-10-12 12:21
agenda gegevens van Icloud naar Ipad brengen vrm iPad algemeen 3 29-09-12 11:17
Iphone bewaart begroeting niet van visual voicemail mrmo Odido (T-Mobile) 1 16-10-09 10:06
Hotmail bewaart emails RobbievanZomeren iPhone algemeen 1 06-08-09 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.