//

De gebreken aan de iPhone 5

De gebreken aan de iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook puntgaaf uit de doos! Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-10-12, 01:33
Lancia20VT Lancia20VT is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Hier ook puntgaaf uit de doos!

Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk incident/detail wordt super opgeblazen en de criticasters grijpen elke gelegenheid aan om de iphone in een kwaad daglicht te zetten.

Kortom, hoge bomen vangen veel wind.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-10-12, 08:36
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lancia20VT Bekijk bericht
Hier ook puntgaaf uit de doos!

Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk incident/detail wordt super opgeblazen en de criticasters grijpen elke gelegenheid aan om de iphone in een kwaad daglicht te zetten.

Kortom, hoge bomen vangen veel wind.
Voor die prijzen mag het wel, hé
  #23  
Oud 16-10-12, 09:28
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Joh de Samsung is ook nieuw vrij hoog kwa prijs...
Dus Tjah ik denk idd dat sommige het echt onder een loep leggen....
  #24  
Oud 16-10-12, 10:49
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Kwam uit de doos zoals je het zou verwachten, geen krasje, geen deukje, werkt perfect, en ik snap al helemaal niet waar mensen het zouden halen dat de dockconnector of de USB connector moeilijk uit de poort te halen zou zijn.
  #25  
Oud 16-10-12, 12:59
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

vlgs mij probeert Samsung ons op andere gedachten te brengen...

maar zonder dollen, geen schrammen, geen gerammel, geen problemen met dock connector (nog niet eerder gehoord), geen blauwe waas, perfecte afwerking, perfecte Wi-Fi ontvangst en geweldige prestaties hier bij mijn iPhone 5, wit, 64Gb!

(denk hier maar eens aan: hoge bomen (=Apple) vangen veel wind!)
  #26  
Oud 16-10-12, 13:43
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door courske Bekijk bericht
En is het waar dat de nieuwe dock connector heel moeilijk uit iets te halen is
Nee, tenzij je kippenkracht heb .
  #27  
Oud 16-10-12, 14:12
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Mijne was ook ok hoor
  #28  
Oud 16-10-12, 16:32
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Toch goed een topic als deze hoor.
Veel mensen gaan toch twijfelen na alle negatieve verhalen op internet.
En als je dan maar niks hoort van mensen die totaal geen problemen hebben (omdat die dat natuurlijk ook niet snel zullen melden) dan ga je twijfelen.
En denk je dat het een wanproduct is met veel gebreken.

Denk dat het voor veel mensen goed is om dan te lezen dat er ook zeer veel mensen zijn die geen problemen hebben en alles gewoon goed is.
Ik heb het afgelopen jaar Samsung gehad.. Nou, daar hoor je misschien niet zoveel over..maar man, wat een wanproduct.
Heerlijk om weer een iPhone te hebben.
Had nog liever een iPhone 4 gehaald dan nog langer te moeten met de Galaxy S2.
  #29  
Oud 16-10-12, 17:05
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Topic mag veranderen van "de gebreken" naar "de super kwaliteit" i spy Samsung fans spreading rumors! ;-)
  #30  
Oud 16-10-12, 18:51
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterpost Bekijk bericht
Dank voor dit topic,ik stond echt op het punt m'n bestelling te annuleren maar door alle reacties ben ik toch een beetje gerustgesteld
Graag gedaan @peterpost & Dejive, daar was dit topic ook voor bedoeld. ikzelf heb 2x pech gehad en heb er ook begrip voor, zeker vanwege het feit er gewoon absoluut geen probleem gemaakt word en het toestel gewoon word vervangen. Gelukkig dat het maar 1,3% (info internet) van alle toestellen iets mankeren..nou dat is dus niks. Koop met een gerust hart een iPhone en je zult er veel plezier aan gaan beleven.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 17:56 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lancia20VT Bekijk bericht
Hier ook puntgaaf uit de doos!

Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk incident/detail wordt super opgeblazen en de criticasters grijpen elke gelegenheid aan om de iphone in een kwaad daglicht te zetten.

Kortom, hoge bomen vangen veel wind.
Door de prijs, jaloezie en de hype, was dit wel een beetje te verwachten natuurlijk

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 17:59 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Topic mag veranderen van "de gebreken" naar "de super kwaliteit" i spy Samsung fans spreading rumors! ;-)
thumbsup
  #31  
Oud 17-10-12, 01:32
jeffalex's schermafbeelding
jeffalex jeffalex is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Ook mijn iphone 5 kwam helemaal gaaf uit de doos en heb de afgelopen 2 weken niks kunnen opmerken wat niet naar behoren werkt. Tot ik vanmiddag goed keek naar mijn unlock screen en de bekende groene waas zag in de bodem van mijn scherm. Het is redelijk klein en je moet echt opletten want het verdwijnt vrij snel. Meer mensen die dit hebben opgemerkt? Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit al vanaf het begin heb (had eerst een hele kleurrijke achtergrond dus het viel niet op). Het stoort mij niet verder, ben alleen bang dat het wellicht erger wordt na verloop van tijd, mocht het echt over de afgelopen dagen erger zij geworden.
  #32  
Oud 17-10-12, 03:24
queeny queeny is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard probleem

hallo,

ik heb een probleem met mijn iphone 5!
net binnen en nu al kapot baal inorm!!
ik wilde dus vanmiddag gaan bellen kan ik alleen maar bellen op luidspreker!
muziek luisteren, filmpjes kijken gaat allenmaal prima!

heb al de telefoon gereset via itunes en werkt hellaas niet!
heeft iemand de goude tip voor mij?
  #33  
Oud 17-10-12, 09:47
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Terug sturen naar Apple als je het daar hebt aangeschaft, anders terug gaan naar je provider. Dit is een garantie geval namelijk.
  #34  
Oud 17-10-12, 15:51
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Jaja vanochtend per ongeluk laten vallen, geen schade. Ik zit twijfels bij de kras gevoeligheid van het toestel.
  #35  
Oud 20-10-12, 14:49
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Nou hoor en lees ik steeds vaker dat mensen met een iPhone 5 een storing hebben bij het bellen. Als er naar een iPhone gebeld word van welke type dan ook, is er geen probleem, maar zodra er naar een ander merk toestel gebeld word wel. Is dit software-matig of ligt dit aan het toestel?
  #36  
Oud 20-10-12, 15:13
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik had vanochtend een probleempje. Vannacht heb ik de telefoon aan de lader gehangen en toen ik vanochtend keek was die nog maar 25% opgeladen. Toon heb ik de kabel schoongemaakt en terug ingeplugd. Toen lade die wel op, maar ik heb dat probleem nog nooit met de oude oplader gehad. Ik heb het idee dat de Lightning kabel gevoeliger is dan de voorgaande 30 pins oplader.
  #37  
Oud 21-10-12, 12:59
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

De stekker van m'n oplader was dus stuk. Ik heb de stekker gepakt welke bij de iPhone 4S zat. Hiermee laad het toestel wel prima op. Verder geen defecte, krasjes of los zittende onderdelen. Tot nu toe.
  #38  
Oud 21-10-12, 14:23
bangnl bangnl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 73
Standaard

Sinds donderdagavond eigenaar:

Hier 2 probleempjes met de iphone5, slecht/geen Wi-Fi connectie en artifacts gezien rechts onderin het scherm. Verder is de iphone puntgaaf, wel klein rammeltje maar dat is de aan/uit knop die je hoort. Aangemeld bij Tmobile :-( daarvoor nooit problemen gehad met de iphone2/3 en 4.

Update: na herstart geen problemen meer. Ik denk dat ik toch even wacht op een update van IOS.

Laatst gewijzigd door bangnl; 21-10-12 om 14:44.
  #39  
Oud 21-10-12, 16:20
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Dar rammeltje is de lens/focu oid van de camera....
Is pas een keerje of tig gemeld....
  #40  
Oud 22-10-12, 11:15
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

gisteren toch een probleempje gehad met m'n iPhone 5... was met Instagram bezig en wilde daar een foto posten, zag toen dat foto's in filmrol allemaal wazig waren geworden. meteen geprobeerd foto's te maken om te kijken of een nieuwe foto ook wazig zou worden. de hele camera app deed het niet meer, tenminste de sluiter hoorde je wel, maar hij kon niets meer opslaan... heb overal op internet gezocht of dit een bekend euvel is, maar helaas niets gevonden. de enige optie leek mij om "wis alle inhoud en instellingen" te laten uitvoeren. gelukkig heeft dit geholpen, alles weer normaal en zelfs de foto's die ik had genomen, bleken nu wel en scherp in de filmrol te zitten! vreemd niet? zal wel een software bug zijn geweest, heb hem origineel dus niet gejailbreakt, hou 't in de gaten en mocht 't terugkomen laat ik dat weten! Fingers Crossed!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop Sjanti iPhone algemeen 5 30-01-12 00:17
ik krijg zomaar me iphone 4 niet meer aan (weet waar het aan ligt) dannyaxe iPhone algemeen 10 12-10-11 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.