//

iphone geblokkeerd terug gebruiken mogelijk??

iphone geblokkeerd terug gebruiken mogelijk?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoikes een tijdje geleden had ik het over een witte 2dehands gekochte iphone4 (kpn) waarbij het netwerk na enkele dagen wegviel naar no service.. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-12, 18:51
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard iphone geblokkeerd terug gebruiken mogelijk??

hoikes
een tijdje geleden had ik het over een witte 2dehands gekochte iphone4 (kpn) waarbij het netwerk na enkele dagen wegviel naar no service.. ik had deze verkocht omdat ik er niet aan uit geraakte en geen oplossing vond..wel de koper die deze gekocht heefd had deze naar een herstelshop gedaan.waaruit bleek dat de iphone gestolen is en de eigenaar deze heeft laten blokkeren.. en was volgens diezelfde man niets meer aan te doen.. nu is mijn vraag.. is dit echt waar dat die op geen enkele reden meer kan gebruikt worden of dergelijk of die blokkade er kan afgedaan worden??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-12, 18:54
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

DFU restore? Weet niet of dat werkt, maar je kan het proberen
  #3  
Oud 15-10-12, 19:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de eigenaar de IMEI heeft laten blokkeren dan is die iPhone niet meer te gebruiken op mobiele netwerken.
  #4  
Oud 15-10-12, 19:05
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ja de eigenaar heeft hem volgens die man laten blokkeren adh van het imei.. is daar dan echt niets meer aan te doen? ik krijg hem binnenkort terug van die koper en geef zijn geld dan terug .. dan zit ik weer met die gsm waar ik niets mee kan
  #5  
Oud 15-10-12, 20:21
eryc eryc is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 28
Standaard

Dan is er niets aan te doen (Jij bent niet de eerste eigenaar van het toestel als ik het zo lees). Via de IMEI blokkade wordt de toegang van die iPhone tot het mobiele netwerk tegengehouden. Resultaat is een iPod Touch waarmee je kón bellen.
  #6  
Oud 15-10-12, 21:27
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ik denk dat als je hem zou jailbreaken wel een app zou vinden die dat daar verandering in kan brengen
  #7  
Oud 15-10-12, 21:31
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Ik denk dat als je hem zou jailbreaken wel een app zou vinden die dat daar verandering in kan brengen
Nee zelfs met een app kan dat niet, het is op provider en apple niveau geblokkeerd.
weet je op welke provider hij geblokkeerd is?
  #8  
Oud 15-10-12, 22:28
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Het enige dat ik weet is dat hij van nl (kpn) afkomstig is..t mobile dacht ik

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 22:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eryc Bekijk bericht
Dan is er niets aan te doen (Jij bent niet de eerste eigenaar van het toestel als ik het zo lees). Via de IMEI blokkade wordt de toegang van die iPhone tot het mobiele netwerk tegengehouden. Resultaat is een iPod Touch waarmee je kón bellen.
Neen idd(het is niet de witte iphone 4 in mijn profiel) maar een toestel dat ik gekocht heb voor mijn moeder maar ze gebruikt nu mijn 4jaar oude 3g met simadapter..echter zo kan ik er niets mee doen vandaar dat ik een oplossing(als die er is) probeer te vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Andere licentie gebruiken na ontwikkeling mogelijk? kirvis Ontwikkelen voor iOS 5 13-04-11 08:29
iphone geblokkeerd vorderman2 iPhone algemeen 0 12-03-10 13:03
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken gamertje iTunes 2 21-02-10 20:58
Na gebruiken BossPrefs bellen niet meer mogelijk? Janner Jailbreak apps en thema's 5 09-02-09 18:17
Van 1.1.1 weer terug naar otb 1.0.2 mogelijk? MP3-junky Archief 1 24-10-07 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.