//

iPod touch 5g

iPod touch 5g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik wil graag een iPod touch 5g kopen van 32 GB. Alleen vind ik het te duur om 300 euro te betalen voor verzending ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-12, 22:49
Brez0r Brez0r is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard iPod touch 5g

Goedenavond,

Ik wil graag een iPod touch 5g kopen van 32 GB. Alleen vind ik het te duur om 300 euro te betalen voor verzending vanuit de VS. Dus ik dacht aan eBay. Alleen waar moet ik op letten en aan denken als ik een iPod wil kopen?

Graag verneem ik wat jullie denken.


Linkje: http://www.ebay.com/itm/Apple-iPod-T...item3a7ae114ad
Zoiets dus.

Ps. Als eBay niet goedkoper kan dan 300 euro dan heb ik al een Nederlandse site gevonden: http://www.mailamac.nl/ipod-touch-32...source=beslist

Laatst gewijzigd door Brez0r; 20-10-12 om 23:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-12, 02:38
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Waarom wilt u de iPod in de VS bestellen?

Ik kan u dixons aanraden. Zij geven 3 jaar garantie op Apple producten, terwijl de Apple Stores maar 1 jaar fabrieksgarantie geven en in die 1 jaar zit nog 2 jaar consumenten garantie.

Het zit niet anders op je moet er ook wat voor over hebben. Persoonlijk zou ik voor Dixons gaan dan wat u heeft gelinkt op uw vorige post 😃

En ik vertel het u, garantie is erg belangrijk. Liever de extra euro's meer om hem hier te kopen dan dat je €300 euro besteed voor 1 met maar 1 jaar garantie(aangekocht bij ebay)
  #3  
Oud 21-10-12, 11:47
Brez0r Brez0r is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Mijn vraag was eigenlijk of ik niet beter via eBay kan kopen aangezien ze daar een stuk goedkoper zijn.

En wat betreft garantie, daar ben ik het met je eens. Heb mijn iPod 4 met 2 jaar garantie gekocht en heb hem anderhalf jaar later laten vallen... Heb gewoon eeen nieuwe gekregen.
Ik denk dat t dan maar een van de dixons wordt. Bedankt voor uw reactie.
Reageren

Labels
5th generation, ebay, ipod, kopen, touch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.