//

Eerst backup in iTunes of eerst jailbreak verwijderen?

Eerst backup in iTunes of eerst jailbreak verwijderen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje.. Ik heb heel het forum door gezocht naar een antwoord maar ik kan het echt niet vinden.. Ik heb een iPhone4 16g – iOS5.1.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-12, 11:02
theycallmewooz theycallmewooz is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Question Eerst backup in iTunes of eerst jailbreak verwijderen?

Vraagje.. Ik heb heel het forum door gezocht naar een antwoord maar ik kan het echt niet vinden.. Ik heb een iPhone4 16g – iOS5.1.1 met JB (vraag me niet welke.. Weet alleen dat de cyd app versie 1.1.6 heeft en dat ik m'n telefoon gewoon aan en uit kan zetten zonder problemen) nu wil ik m’n telefoon helemaal herstellen en iOS 6 installeren..
Als ik dit stappen plannetje volg:

iTunes updaten
Telefoon aan pc hangen
Back-up maken
Telefoon herstellen
iOS6 installeren
Back up terug zetten

Doe ik het dan goed of moet er tussen het aan de pc hangen en back up maken nog iets gebeuren? Ik heb er niet heel veel verstand van zeg maar en ik ben gewoon te bang dat ik het fout doe en m’n iPhone naar de ***** help…

Bedank! Gr. Theycallmewooz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-12, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theycallmewooz Bekijk bericht
Als ik dit stappen plannetje volg:

iTunes updaten
Telefoon aan pc hangen
Back-up maken
Telefoon herstellen
iOS6 installeren
Back up terug zetten
Het stappenplan is goed behalve het terugzetten van de backup. In die backup zitten een hele boel restanten van de jailbreak die problemen gaan veroorzaken met iOS 6.

Succes gewenst
  #3  
Oud 21-10-12, 11:10
theycallmewooz theycallmewooz is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het stappenplan is goed behalve het terugzetten van de backup. In die backup zitten een hele boel restanten van de jailbreak die problemen gaan veroorzaken met iOS 6.

Succes gewenst
okeee. bedankt voor de tip, zou je misschien ook nog kunnen uitleggen wat ik nu moet doen dan om wel gewoon de appstore apps om het maar even zo te noemen wel gewoon te houden en mn contacten en gegevens enzo?

of misschien heb je een link met een tutorial voor me? :$
Heel erg bedankt iig!
  #4  
Oud 21-10-12, 11:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theycallmewooz Bekijk bericht
okeee. bedankt voor de tip, zou je misschien ook nog kunnen uitleggen wat ik nu moet doen dan om wel gewoon de appstore apps om het maar even zo te noemen wel gewoon te houden en mn contacten en gegevens enzo?
De apps uit de Apple App Store kan je opnieuw synchroniseren met iTunes. Contacten enz... kan je synchroniseren met iCloud. Deuntjes en plaatjes kan je ook opnieuw synchroniseren met iTunes.

Data van apps ben je onherroepelijk kwijt.

Dus, de enig manier om een iPhone met een jailbreak te updaten naar iOS 6 is te updaten/herstellen met iTunes en dan te configureren als nieuwe iPhone.
  #5  
Oud 21-10-12, 14:11
theycallmewooz theycallmewooz is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De apps uit de Apple App Store kan je opnieuw synchroniseren met iTunes. Contacten enz... kan je synchroniseren met iCloud. Deuntjes en plaatjes kan je ook opnieuw synchroniseren met iTunes.

Data van apps ben je onherroepelijk kwijt.

Dus, de enig manier om een iPhone met een jailbreak te updaten naar iOS 6 is te updaten/herstellen met iTunes en dan te configureren als nieuwe iPhone.
echt ontzettend bedankt voor het uitleggen! het is helemaal gelukt.. heerlijk, hij weer als nieuw
Reageren

Labels
back-up, herstellen, ios6updaten, iphone4, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak IOS 5; eerst backuppen? DirkS Jailbreak 3 24-10-11 17:10
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. froos Archief 1 21-03-10 00:09
unlock of jailbreak eerst?! pannamoker Archief 1 14-12-09 17:30
Eerst herstellen voor jailbreak? daaf Archief 6 23-08-08 21:32
OTB eerst syncen met itunes of eerst iplus gebruiken? mikeymike33 Archief 1 24-03-08 20:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.