//

iPhone5 blijft hangen tijdens Sync iTunes

iPhone5 blijft hangen tijdens Sync iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus.... iPhone 5 blijft hangen bij stap 7 (wachten totdat bestanden zijn gekopieerd) in itunes. iPad 2 vliegt erdoor zonder problemen. Ik heb nu de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-12, 10:56
JG77 JG77 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard iPhone5 blijft hangen tijdens Sync iTunes

Dus.... iPhone 5 blijft hangen bij stap 7 (wachten totdat bestanden zijn gekopieerd) in itunes. iPad 2 vliegt erdoor zonder problemen. Ik heb nu de iPhone
1 hele nacht eraan gehad, nog steeds hetzelfde bericht. Op iPhone5 blijft icoontje van syncen draaien. iTunes opnieuw geïnstalleerd, niet opgelost. Muziek, video's boeken verwijderd van iPhone, niet opgelost. Harde reset, idem.
Via Wi-Fi geprobeerd, zelfde probleem. Alleen met het uitzetten van de iPhone en opnieuw opstarten verdwijnt het draaiende icoontje.
Enige wat ik nog niet gedaan heb is een complete herstel van de iPhone, Omdat ik hier en daar lees dat dit bij andere problemen ook niet de oplossing biedt, weet ik niet of dit zal helpen. Het vreemde is wel dat hij alles doorloopt, maar hij blijft maar op de grijze balk staan bij deze stap... Iemand deze ervaring en een oplossing weten te vinden?

Laatst gewijzigd door JG77; 29-10-12 om 20:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-12, 22:31
ppnfrank ppnfrank is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem??? Alles geprobeerd maar blijft hangen, wie kan ons hier meer over vertellen?
  #3  
Oud 30-10-12, 22:36
abfab1803 abfab1803 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: NL
Berichten: 65
Standaard

Ik had het ook. Maar uiteindelijk (!) was de synchronisatie voltooid. Maar ben nu wel al mijn afspeellijsten kwijt . Dus hij heeft uiteindelijk niet goed gesynchroniseerd. Helaas weet ik ook niet hoe ik jullie kan helpen...
  #4  
Oud 30-10-12, 22:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Gesyncht via kabel?
Via Wi-Fi hadk dat regelmatig voor, via kabel zelden.
  #5  
Oud 31-10-12, 11:53
abfab1803 abfab1803 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: NL
Berichten: 65
Standaard

Ik heb via kabeltje gesynct. Is altijd foutloos gegaan, maar nu toevallig met het synchroniseren van de iPhone 5 ging het voor het eerst niet goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone5 crasht tijdens sync met itunes Guest-0510121725 iPhone algemeen 0 05-10-12 11:04
iPhone blijft hangen tijdens upgrade, en kan niet worden hersteld via Itunes. Rickopel iPhone algemeen 0 01-10-12 18:49
Help!! Iphone-Leek: Mijn iphone blijft hangen op Itunes tijdens update! aimentje iPhone algemeen 5 15-07-12 21:19
Mac OS X: iTunes: sync blijft hangen Yoshi2889 iTunes 0 07-11-11 22:01
Windows: Itunes blijft hangen tijdens installatie iBroek iTunes 0 25-07-10 10:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.