//

Hoesje iphone 5 geeft strepen

Hoesje iphone 5 geeft strepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij de T-Mobile winkel een hoesje gekocht voor mijn iphone 5. Dit is een zwart hoesje met een soort lipje. Als de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-12, 12:57
Robbert1978 Robbert1978 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 35
Standaard Hoesje iphone 5 geeft strepen

Ik heb bij de T-Mobile winkel een hoesje gekocht voor mijn iphone 5. Dit is een zwart hoesje met een soort lipje. Als de telefoon in het hoesje zit haal je hem eruit door aan het lipje te trekken.

Zo'n hoesje had ik ook voor mijn iphone 4. Deze werkte prima. Echter deze voor mn iphone 5 zit vrij stak, opzich niet erg, maar elke keer als ik hem eruit haal kan ik mijn scherm schoonmaken omdat er dan strepen opzitten.

Gelijk gevraagd bij de winkel, was normaal volgens hun aan het begin, omdat het hoesje zich nog naar de iphone moest vormen (is een leren hoesje). Dit zou met een paar dagen over moeten zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het inderdaad zo dat het overgaat? (heb het hoesje gister gekocht dus heb hem nog niet zo lang)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-12, 13:07
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert1978 Bekijk bericht
Ik heb bij de T-Mobile winkel een hoesje gekocht voor mijn iphone 5. Dit is een zwart hoesje met een soort lipje. Als de telefoon in het hoesje zit haal je hem eruit door aan het lipje te trekken.

Zo'n hoesje had ik ook voor mijn iphone 4. Deze werkte prima. Echter deze voor mn iphone 5 zit vrij stak, opzich niet erg, maar elke keer als ik hem eruit haal kan ik mijn scherm schoonmaken omdat er dan strepen opzitten.

Gelijk gevraagd bij de winkel, was normaal volgens hun aan het begin, omdat het hoesje zich nog naar de iphone moest vormen (is een leren hoesje). Dit zou met een paar dagen over moeten zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het inderdaad zo dat het overgaat? (heb het hoesje gister gekocht dus heb hem nog niet zo lang)
Ik had dezelfde issues toen ik van de 4 naar de 4S ging..
Ietsie groter/dikker maakte ook die vegen..
Na wat gebruik begon de lederen hoed wat ruimer te worden.
Daarna prima weer..

Let wel: ik gebruikte een back en frontsleeve tegeen krassen
  #3  
Oud 24-10-12, 13:13
Robbert1978 Robbert1978 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik heb voor mn iphone 5 een nieuw hoesje gekocht omdat hoesje voor mn iphone 4 net te kort was dus hij ietsje uitstak.

Na hoeveel tijd werd het bij jou beter?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 geeft gekleurde strepen op het LCD tungie17 iPhone algemeen 12 06-04-12 23:20
iPhone 4 camera verticale strepen WTFoX iPhone algemeen 0 14-10-11 09:54
Iphone zwarte strepen maassluis iPhone algemeen 14 07-01-10 16:34
iPhone groene strepen Blaster iPhone algemeen 6 16-11-08 15:46
Camera geeft strepen! ramsay iPhone algemeen 1 12-04-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.