//

Batterij helemaal leeggetrokken vannacht..

Batterij helemaal leeggetrokken vannacht.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou blijkt er toch iets fout te zitten, ik ben net wakker en wilde mijn iphone checken toen bleek dat die uit is ik kreef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-08, 08:46
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard Batterij helemaal leeggetrokken vannacht..

Nou blijkt er toch iets fout te zitten, ik ben net wakker en wilde mijn iphone checken toen bleek dat die uit is ik kreef hem niet meer aan de praat batterij was helemaal leeggetrokken. Dus nu hangt die weer aan de lader maar ik vind dit toch vreemd, heb het echt gecheckt bij services proggie en ssh stond toch uit? Hoe kan het zo zijn dat dit gebeurd is dan? Misschien door openSSH die gewoon geinstalleerd is en in de achtergrond continu runt of die nou bij services uit of aanstaat... vind dit toch wel vreemd had verder geen muziek ofzo aan gelaten helemaal niks stond zelf op trilmodus en batterij was minstens halfvol....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-08, 08:52
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb je misschien een andere batterijafbeelding erop gezet?kan zijn dat die niet goed werkt
als je met bossprefs ssh uit hebt staan staat hij ook uit,draaid niet verder op de achtergrond
zou gewoon terug volledig opladen en zien wat er volgende keer gebeurd
  #3  
Oud 13-05-08, 08:54
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard

nee, heb geen andere afbeelding erop gezet.. helemaal niks met themes of iets dergelijks gedaan.

gewoon stuk of 7 apps geinstalleerd maar daar moet het niet aan liggen lijkt me..

ik laad hem nu wel helemaal vol en kijk idd wat er nu gebeurt..
  #4  
Oud 13-05-08, 09:53
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja check eens even met bossprefs of alles uitstaat dan alleen PHONE aan Misschien dat je een andere service heb laten runnen die veel batterij vreet? En zo erg is het niet, ikzelf heb het ook een keer gehad alleen had ik bluetooth aan laten staan
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #5  
Oud 13-05-08, 10:51
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb je mischien iets anders geinstalleerd dat op de achtergrond draait? Als je bijvoorbeeld Fring geinstalleerd hebt kan het zijn dat als je deze niet met exit hebt afgesloten de service blijft draaien (MSN, Skype e.a.). Dit verbruikt behoorlijk wat stroom.
  #6  
Oud 13-05-08, 11:21
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard

via bossprefs staat alles uit , eigenlijk had ik edge altijd aanstaan en toen was het batterijverbruik wel normaal naar mijn mening dus denk niet dat het opeens aan edge ligt want weken was het verbruik normaal met edge voortdurend aan.

volgende apps heb ik gister geinstalleerd..

collage
tunewiki
showtime
services
camerapro
pysl
sketches
vnotes
categories
wedict
sysinfo



KAN het aan een van deze programmas liggen? dat ze toch nog in de background runnen?
  #7  
Oud 13-05-08, 11:30
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orli Bekijk bericht
via bossprefs staat alles uit , eigenlijk had ik edge altijd aanstaan en toen was het batterijverbruik wel normaal naar mijn mening dus denk niet dat het opeens aan edge ligt want weken was het verbruik normaal met edge voortdurend aan.

volgende apps heb ik gister geinstalleerd..

collage
tunewiki
showtime
services
camerapro
pysl
sketches
vnotes
categories
wedict
sysinfo



KAN het aan een van deze programmas liggen? dat ze toch nog in de background runnen?
pysl is niet slim geweest. Ik heb hier erg veel klachten over gehoord wanneer je deze moet deinstalleren en alles vastloopt op je iPhone. Ik hoop voor jou dat dit meevalt.

Ik zie niks ergs er tussen staan al zou ik services wel even vervangen met bossprefs. Werkt erg vriendelijk en GOED.
  #8  
Oud 13-05-08, 11:48
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Zoals PauluS87 ook al zei, zie ik ook geen applicaties waarvan ik weet dat deze een service op de achtergrond draaien. Als je dit probleem blijft houden zou je met behulp van de applicatie "Sysinfo" de aktieve processen kunnen bekijken.
Even offtopic - CameraPro heeft een gratis equivalent namelijk Snapture.
  #9  
Oud 13-05-08, 11:52
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard

ik heb pysl succesvol uninstalled (begreep de app toch al niet) en services ook uninstalled... hij is nog aan het opladen als die vol is ga ik oordelen hoe snel die leeg raakt! ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor jullie inbreng.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij in het buitenland leeggetrokken Kjiee iPhone algemeen 10 10-10-11 11:38
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 14:43
Iphone. Batterij helemaal ontladen of niet? moosterhof Archief 1 25-10-09 10:04
iDemocracy 2.0 vanaf vannacht beschikbaar iCulture Unlock [archief] 22 21-11-07 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.