//

IPhone 5 wifi & flitser probleem

IPhone 5 wifi & flitser probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanaf de Nederlandse Release dag (lees eerste levering) trotse eigenaar van een iPhone 5. Goed, in het begin meteen wifi ingesteld, het probleem begon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-12, 23:10
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard IPhone 5 Wi-Fi & flitser probleem

Hallo,

Vanaf de Nederlandse Release dag (lees eerste levering) trotse eigenaar van een iPhone 5.

Goed, in het begin meteen Wi-Fi ingesteld, het probleem begon meteen al hij heeft wel verbinding maar sites bezoeken lukt gewoon niet, telefoon gereset hielp niks. Zodra ik bij Wi-Fi instellingen vernieuw release doe, kan ik eventjes wat sites of dergelijks bezoeken. Hiervoor met mijn iphone 4 geen problemen mee gehad! Oke, 2e probleem: ben ik bij mijn vriendin thuis meld ik mij aan op Wi-Fi, heb ik gewoon verbinding maar naar een x aantal minuten valt de Wi-Fi verbinding gewoon weg? Ook hiervoor met mijn iphone 4 geen problemen.

Mijn vriendin heeft zelf ook een iphone 4 en heeft bij mij thuis zowel bij haar thuis niks geen problemen!

3e en laatste probleem:

Zodra ik een foto met flits in het donker wil maken, lijkt het wel of hij ik het laatste flits moment het object niet pakt, ik krijg gewoon een donkere foto? Ook hier na het resetten niks verholpen. Start ik mijn iphone opnieuw op is het probleem tijdelijk opgelost, hierna weer het zelfde probleem!

Zijn er meer mensen van de eerste levering, of wat latere levering met het zelfde probleem?

Wat kan ik nu het beste doen? Wachten op een software update?
Me iphone via de winkel waar ik hem gekocht heb laten opsturen? Of naar de apple store gaan, en hem daar proberen om te ruilen?

Groetjes,
Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-12, 23:39
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Software update is er binnenkort heb ik begrepen dan zal het opgelost zijn zowel Wi-Fi als flits was een post op iphoneclub hierover 6.0.1 zal snel uitkomen
  #3  
Oud 29-10-12, 23:02
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

ook last van de rammel, denk toch maar even naar amsterdam toe
  #4  
Oud 29-10-12, 23:07
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
ook last van de rammel, denk toch maar even naar amsterdam toe
Rammel gaat daar niet mee weg is de camera
Heeft met iets daar te maken oid.
  #5  
Oud 29-10-12, 23:17
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Rammel gaat daar niet mee weg is de camera
Heeft met iets daar te maken oid.
Auto focus functie van je camera ja die zit dan vrij

Je mag zelf weten of je gaat of niet die geluid blijft maar die Wi-Fi en flits word verholpen met update ik weet en begreip dat je twijfelt maar ja komt goed maar je kan in ieder geval als je er wat van kan je Wi-Fi modem/router updaten of een ander type wachtwoord bv wpa of als je die al gebruikt wpa2

Hoop dat ik mijn toestel morgen heb kan ik het effe testen
  #6  
Oud 03-11-12, 10:34
marcel2307 marcel2307 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

ik heb IOS 6.0.1 erop staan, maar ik blijf Wi-Fi problemen houden. Het duurt soms enige tijd voor het netwerk gevonden word en het gebeurt regelmatig dat het zomaar weer uitvalt.

Iemand anders ook dezelfde problemen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 10:02
Iphone 3g geen gsm, 3g & Wi-Fi Ray1618 Wi-Fi 5 28-06-10 10:37
Wi-Fi && jailbreakme.com Pega Unlock [archief] 5 16-12-07 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.