//

Bluetooth probleem iPhone 5 !

Bluetooth probleem iPhone 5 ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij geen probleem met Jambox en in de wagen (radio). Wel probleem, dus geen connectie maken, met oudere bluetooth headset......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-11-12, 10:41
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Bij mij geen probleem met Jambox en in de wagen (radio). Wel probleem, dus geen connectie maken, met oudere bluetooth headset...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-11-12, 10:45
Damsteen Damsteen is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 2
Standaard

Bij mij gaat het met name om het draadloos verbinden met de vaste bluetooth in de auto (VW, bj. 2010). Ik heb gelezen dat dit aan de bluetooth versie 4.0 ligt die dan geen contact kan maken met de bluetooth versie 2.0....??
  #23  
Oud 11-11-12, 19:10
Laerios Laerios is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Vilvoorde, België
Berichten: 3
Smile net hetzelfde probleem

Sinds gisteren iPhone 5
Iphone 4s met ios 6,01 werkte wél met Jabra


Oplossing gevonden !!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2012 om 19:27 ----------

Bluetooth Pairing Guide | Jabra

Laatst gewijzigd door Laerios; 11-11-12 om 19:38. Reden: oplossing gevonden !
  #24  
Oud 11-11-12, 20:25
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Hier werkt alles perfect,vaste radio van peugeot!
Perfecte intregratie van bt,spotify werkt ook goed.
Laat netjes zien op display welk liedje er speelt,beter dan mijn one x android,maar dat is normaal
Iph5 ios 6,01
  #25  
Oud 16-12-12, 21:54
Segram16 Segram16 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 2
Standaard

Ik heb sinds een paar dagen ook de Iphone 5 16 GB ontvangen. Alles werkt tot op heden prima, behalve Bluetooth. Als ik Bluetooth aan zet, worden er geen apparaten gevonden. Andere apparaten kunnen mijn Iphone 5 wel vinden. Echter op het moment van koppelen, wordt meteen de verbinding verbroken. Zeer irritant.
Is dit idd een bug, van IOS 6.0 of 6.01
  #26  
Oud 04-12-13, 20:41
Dommel1984 Dommel1984 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard Iphone5s koppeling bluetooth

Hmm ik heb nog een ander probleempje. Sinds een paar dagen een Iphone5S, inmiddels ook gekoppeld met myVolvo in m'n Volvo V40 en dat werkt ook perfect. Echter lijkt het of alle geluiden die mijn telefoon produceert (bijvoorbeeld van Flitsmeister, whatsapp et cetera) worden doorgestuurd naar mijn auto maar die maakt vervolgens geen geluid. Eigenlijk wil ik dus dat alleen als ik gebeld wordt de bluetooth over neemt en alle andere geluiden direct via mn telefoon worden gemaakt. Ik heb al gezocht in de auto en in de telefoon maar ik kan nergens iets hierover vinden.
Het enige wat ik heb gevonden is bij Flitsmeister > Instellingen > Geluidsbron. Daar kan ik selecteren of het via MyVolvo gaat of via de telefoon zelf. Als ik dan voor de optie telefoon kies dan geldt dat direct voor alle apps (ook whatsapp bijvoorbeeld) maar zodra ik de volgende keer weer in de auto stap zijn alle instellingen weer terug bij af.
Iemand een idee?
  #27  
Oud 04-12-13, 20:47
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

D'r is een verschil tss. bluetooth telefoonverkeer en bluetooth audio streaming...

Is bluetooth op je iPhone enabled dan zal het telefoonverkeer automatisch via de speakers van je installatie omgeleid worden...

Audio streaming is dan weer iets anders...dat vraagt om een handeling waarbij je de audio bron van je auto-stereo naar BT omzet...

En dat kan je niet per-app regelen...Het is het één of het ander...Maar zou geen invloed mogen hebben op het BT telefoonverkeer...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #28  
Oud 04-12-13, 20:56
Dommel1984 Dommel1984 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
D'r is een verschil tss. bluetooth telefoonverkeer en bluetooth audio streaming...

Is bluetooth op je iPhone enabled dan zal het telefoonverkeer automatisch via de speakers van je installatie omgeleid worden...

Audio streaming is dan weer iets anders...dat vraagt om een handeling waarbij je de audio bron van je auto-stereo naar BT omzet...

En dat kan je niet per-app regelen...Het is het één of het ander...Maar zou geen invloed mogen hebben op het BT telefoonverkeer...
Thnxz voor je snelle reactie Wally. Ik kan je volgen maar heb jij enig idee waar ik de audio streaming kan instellen? Bij die flitsmeister app kan ik fysiek kiezen voor MyVolvo of Telefoon maar hij blijft die keuze niet onthouden...
  #29  
Oud 04-12-13, 23:25
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Dat kiezen gebeurt op je dashboard...niet op je iPhone...

Die doet dat automatisch vanaf het moment dat je gaat streamen met je iPhone...

Dus van zodra je een apparaat kiest in je audio-installatie...(bij mij is dat cd/aux)

zullen alle geluiden van je iPhone naar je audio in de wagen worden afgeleid via BT...
  #30  
Oud 05-12-13, 08:04
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Maar jouw eerste toestel zat toch nog in de seal?
  #31  
Oud 05-12-13, 08:42
Dommel1984 Dommel1984 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Er is niet zozeer sprake van kiezen. Ik heb gewoon een telefoonmenu waar je telefoon gekoppeld wordt aan de auto.
Ik heb nog twee afbeeldingen bijgevoegd van het instellingendeel van flitsmeister. Bij de ene (IMG 2495.jpg) zie je aan het einde van de sleepbalk een logotje, als ik daar op klik krijg ik het tweede scherm te zien (IMG 2496.jpg). Als ik daar kies voor telefoon dan gaan alle geluiden (behoudens telefoon oproepen) door mijn telefoon gemaakt en niet meer naar de auto gepusht. Het enige nadeel is dat de telefoon deze keuze niet onthoudt.. Ik hoopte dat dit nog ergens permanent in te stellen was...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2495.jpg‎ (31,6 KB, 8x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2496.jpg‎ (23,8 KB, 6x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth-pc probleem stevendeen iPhone algemeen 4 09-05-11 12:07
Toch nog eens bluetooth probleem op iphone 4 thongpoon iPhone algemeen 5 23-03-11 18:38
Bluetooth probleem Gryta1 iPad algemeen 18 25-02-11 16:43
Bluetooth probleem CharlieCharlo Archief 6 05-08-09 14:03
Bluetooth probleem Komkommer Unlock [archief] 2 08-01-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.