iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Scherm te vol (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/12872-scherm-vol.html)

Ullie 13-05-08 22:56

Scherm te vol
 
Ik heb mijn iPhone al van oktober 2007 (1.0.2). Mijn scherm staat intussen helemaal vol en ik kan geen enkel ioontje meer verwijderen via Customize; maar ik heb onlangs een iphone gezien waar je op je scherm door verschillende hoofdmenu's kunt bladeren met vele icoontjes.

1) Kan ik dit ergens downloaden want dit lijkt me erg handig en hoe?

2) Zo nee, waar kan ik dan toch nog enkele iconen verwijderen via Customize?

ArB 13-05-08 22:58

Misschien eens denken aan een upgrade naar versie 1.1.4 ?
Daar kun je door meerdere schermen "scrollen"

Ullie 13-05-08 23:00

Mijn dealer zei dat ik de firmware niet mocht updaten :)

ArB 13-05-08 23:03

Iedere iphone kan je updaten en weer unlocken. Geen enkel probleem.
Er zijn normaal gesproken ook handleidingen van te vinden op het forum, maar die lijken te zijn verwijderd of onzichtbaar gemaakt.

Het beste is om met een schone iphone te beginnen, maar dan moet je wel alles opnieuw instellen.

Ook hier waren mooie handleidingen van. :(

Ullie 13-05-08 23:09

Net op internet gezocht :
Om van 1.0.2 naar 1.1.4 te gaan moet je via iTunes 1.1.4 downloaden en alles restoren

Denk je dat dit de goeie methode is? Kwil echt niet dat mijn iPhone blokkeert en niet meer te gebruiken is, ty

ArB 13-05-08 23:16

Het beste kun je inderdaad via itunes een restore laten doen naar versie 1.1.4

Let op: hiermee haal je alles weg van de iphone en wordt hij helemaal standaard.


- Download iliberty+
- start iliberty+
- start itunes
- zet de iphone in restore modus in het tabblad other tools
- Laat na de restore itunes openstaan
- kies in iliberty+ de eerste 4 opties en de onderste 2 NIET
- ga daarna naar het tabblad advanced en zorg dat je installer van de repo download en hem daarna selecteerd.

Daarna go for it klikken en klaar !

Redchilly 13-05-08 23:18

Als je na 3326 x gelezen te hebben dat het gewoon werkt bij mensen hier en het nog niet aandurft moet je het gewoon niet doen.
Dan simpelweg leren leven met een volle springbord (= "scherm" ).
Na de update is je iPhone i.d.d. onbruikbaar voor je, net als toen hij net uit de doos kwam.
Alle mogelijke manieren om hem weer bruikbaar te krijgen (unlocken. jailbraik, etc..) kun je hier vinden.
bij twijfel, DON'T!! anders gewoon terug naar je leverancier of die de update wil doen.
(better safe than sorry ;) )

PauluS87 14-05-08 09:01

Tja onderwel zijn de handleidingen weer te bereiken en kun je het gemakkelijk zelf :)

colliehome 14-05-08 09:09

Er is nog een progje waarmee je "mappen" kan maken op je springboard. Maar kan zo snel niet op de naam komen....En dan hoef je niet veel te doen als je games in mapje games zetten etc...

PauluS87 14-05-08 09:27

Bedoel je categories, of is dat al gezegt "ik kan het namelijk niet helemaal vinden" :)

Dit gebruik ik zelf ook terwijl ik gewoon versie 1.1.4 heb. Maar het blijft handig om categories te gebruiken omdat het lekker opruimt. Ik zelf heb nu 2 springboards gevuld en op de eerste heb ik twee mappen van categories met games en nog een map met allemaal programmas zoals BAND FLASHLIGHT zulke progies :)

Probeer eens!

colliehome 14-05-08 09:33

Yep ,dat was het PauluS87


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.