//

Geluidsproblemen iPhone 4S

Geluidsproblemen iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een erg vreemd probleem met het geluid van mijn iphone 4S. Andere topics doorgelezen maar kan mijn exacte probleem niet vinden. Het volgdende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-12, 13:51
Ineke1 Ineke1 is offline
• iOS 6.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Geluidsproblemen iPhone 4S

Ik heb een erg vreemd probleem met het geluid van mijn iphone 4S. Andere topics doorgelezen maar kan mijn exacte probleem niet vinden. Het volgdende is er aan de hand: Sinds een week of 2 heb ik soms wel en soms geen geluid op m'n iphone. Als ik zelf iemand bel hoor ik diegene niet, hij/zij hoort mij wel. Maar soms gaat het ook weer wél. De vergrendelgeluiden zijn weg. Maar soms is het geluid er ineens weer. En áls het geluid er weer is, dan is het soms normaal en soms klinkt het 'krakerig'. Ook geluiden bij spelletjes, youtube, muziek afspelen zijn weg. Een oproep hoor ik ook niet, hij trilt slechts. Ik baal hier enorm van natuurlijk. Voordat ik met de iphone terug ga naar de belcompany waar ik hem vorig jaar december gekocht heb, vraag ik me af of er iemand is die een oplossing voor dit probleem weet. Zelf ben ik echt a-technisch, dus ik heb geen idee waar ik het moet zoeken. Ik heb de iphone niet laten vallen, en ook is hij niet met water in contact geweest enz.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S geluidsproblemen na val Diodegro iPhone algemeen 3 07-06-12 22:13
Iphone 3g en geluidsproblemen stvv4ever iPhone algemeen 0 27-08-10 16:09
iphone 2g 8gb geluidsproblemen dapi22 iPhone algemeen 0 20-01-10 14:11
iPhone geluidsproblemen iSven Unlock [archief] 4 20-02-08 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:37.