//

Na update ios6 geen chats starten in whatsapp

Na update ios6 geen chats starten in whatsapp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [QUOTE=amjd;849022]Nou er gebeurt bij mij nog niks pff..is nu toch vanaf 7 uur volgens mij aan het verversen..[COLOR="SlateGrey"] Die van mij ook al vanaf 7 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-11-12, 19:51
Nientjeeeeee Nientjeeeeee is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 18
Standaard

[QUOTE=amjd;849022]Nou er gebeurt bij mij nog niks pff..is nu toch vanaf 7 uur volgens mij aan het verversen..[COLOR="SlateGrey"]

Die van mij ook al vanaf 7 uur.

@eddie duurde dit bij jou ook zoooooo lang?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-11-12, 19:57
Lotte520 Lotte520 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddies303 Bekijk bericht
Thx, ik heb zojuist hetzelfde gedaan. Nu maar hopen dat ze het snel oppakken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 18:57 ----------

.. nou, dit is toch wat onwaarschijnlijk:
Ik kreeg een mailtje waarin deze link stond: WhatsApp FAQ - I just upgraded to iOS 6, and now WhatsApp cant access my contacts

Een oplossing die ik deze dag al tien keer heb geprobeerd.

Nu startte ik voor de 11e keer die refresh van favorieten op en ... uiteindelijk kwam alles in een klap zichtbaar, ook mijn gewone contacten!

Als ik het goed heb heeft ie gewoon zo'n 15 minuten staan te refreshen en toen lukte het. Die andere pogingen heb ik steeds afgebroken, dus dat is misschien de truc.
hij zegt dat deze site niet meer bestaat.. wat stond er precies in het berichtje van de whatsapp site?
  #43  
Oud 04-11-12, 19:58
Nientjeeeeee Nientjeeeeee is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lotte520 Bekijk bericht
hij zegt dat deze site niet meer bestaat.. wat stond er precies in het berichtje van de whatsapp site?
Op ververs favorieten drukken. Het kan even duren. (Die van mij is nu vanaf 19:00 al bezig)
  #44  
Oud 04-11-12, 20:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb eens een oude iPhone 3GS met iOS 5.1.1 van onder het stof gehaald. Op deze iPhone stond nog Whatsapp (2.8.4).

Als ik in Favorites naar beneden veeg blijft het scherm ook oneindig op "Loading" staan met een draaiend wieltje.

Wat de juiste reden van het probleem is weet ik niet, wat ik wel weet is dat het niets met iOS 6 of updates naar iOS 6.0.1 te maken heeft.

En als Whatsappje dat oneindig "Loading" ook in de achtergrond doet, en dat doet het, op 3G dan zou er wel eens leuke rekening in de bus kunnen vallen van de provider.
  #45  
Oud 04-11-12, 20:25
amjd amjd is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 15
Standaard

Nou ik geef de hoop op het verversen op..staat nu al een uur aan maar er gebeurt niks..Denk dat het gewoon wachten wordt op actie van whatsapp..dat ze het probleem maar oplossen en een update maken..En inderdaad Timosha, als je dat op 3g doet verbruikt dat ook nog lekker veel mb ja! Nog een nadeel dan! Bahbah..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 20:31 ----------

Ik zie nu dat whatsapp nu helemaal geen verbinding gemaakt krijgt, dus logisch dat het verversen dan ook niet lukt..Maar het is een storing bij Whatsapp zegt een vriendin van me net, dat ze dat op twitter gezien heeft. Whatsapp is er dan ook van op de hoogte denk ik
  #46  
Oud 04-11-12, 21:59
Nientjeeeeee Nientjeeeeee is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 18
Standaard

Probleem opgelost.
  #47  
Oud 04-11-12, 22:07
amjd amjd is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 15
Standaard

Yes, finally!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleID iTunes geen verbinding na update iOs6 Spurrea iPad algemeen 5 21-10-12 12:10
Geen netwerkverbinding na IOS6 update koekje007 iPhone algemeen 5 30-09-12 00:00
Geen muziek na update ios6 richvis iPhone algemeen 4 26-09-12 13:36
Géén AirPlay meer te vinden na ios6 update rodder iPad algemeen 7 21-09-12 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.