//

Welke datateller app kan ik het beste nemen

Welke datateller app kan ik het beste nemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld Dus die kan binnekort thuis komen Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-12, 01:34
courske courske is offline
• iOS 9.3.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 53
Standaard Welke datateller app kan ik het beste nemen

Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld
Dus die kan binnekort thuis komen

Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in

Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden

En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik



Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-12, 07:51
Cottino Cottino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door courske Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld
Dus die kan binnekort thuis komen

Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in

Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden

En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik



Alvast bedankt
100mb? Dat lijkt mij heel erg weinig. Zelf heb ik mijn iphone maar morgen of zo en heb 2GB per maand voor 15euro bij mobistar. Ik denk dat je daar maar een 3 a 4 dagen mee zal doen met je 100 mb. En daarna moet je uw 3G al uitzetten als je er niet over wil gaan. Kortweg, ik zie het nut er dan niet van aan om dan een iphone of smartphone in het algemeen te hebben als je uw 3G alsmaar moet uitzetten. Maar bon, dat is ieder zijn mening natuurlijk.
Voor die data app schijnt "data manager" of zoiets wel goed te zijn. Ga ik zelf ook eens proberen als ik het heb.
  #3  
Oud 05-11-12, 08:19
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Standaard

Ik heb ook 2 GB maar 100 MB valt wel mee, zolang je niets download, goed voor bezoekjes aan Facebook, nieuwssites enzo. Een tip als dit je eerste iPhone is. Kill altijd je Apps na gebruik door 2x op je homebuttom te drukken, op een van je Apps onderaan te staan tot trillen en dan sluiten. Anders blijven ze bytes binnenhalen. Ik had dat probleem in het begin... Succes !
  #4  
Oud 05-11-12, 14:27
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

normaal heeft mobistar een eigen website, waar je kan opvolgen hoeveel je van je bundel verbruikt heb, vraag mij niet meer hoe het nu weer juist is. even googlen moet wel helpen denk ik.

voor de rest kan je niet gewoon opvolgen via: instellingen => algemeen => gebruik, helemaal naar onder en dan dataverbruik
  #5  
Oud 05-11-12, 17:22
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door courske Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 een tijdje geleden besteld
Dus die kan binnekort thuis komen

Ik ga dolfijn abonnement gebruiken van Mobistar en daar zit 100mb in

Welke datateller app kan ik het beste kopen om het goed in het oog te kunnen houden

En als ik dan over mijn 100mb zit hoe kan ik dan 3g uitzetten dat ik geen data meer verbruik



Alvast bedankt
Je moet mobiele data uitzetten
  #6  
Oud 05-11-12, 18:58
courske courske is offline
• iOS 9.3.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cottino Bekijk bericht
100mb? Dat lijkt mij heel erg weinig. Zelf heb ik mijn iphone maar morgen of zo en heb 2GB per maand voor 15euro bij mobistar. Ik denk dat je daar maar een 3 a 4 dagen mee zal doen met je 100 mb. En daarna moet je uw 3G al uitzetten als je er niet over wil gaan. Kortweg, ik zie het nut er dan niet van aan om dan een iphone of smartphone in het algemeen te hebben als je uw 3G alsmaar moet uitzetten. Maar bon, dat is ieder zijn mening natuurlijk.
Voor die data app schijnt "data manager" of zoiets wel goed te zijn. Ga ik zelf ook eens proberen als ik het heb.



Welk abonnement is dat wel 2gb voor 15€
  #7  
Oud 05-11-12, 19:38
Cottino Cottino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door courske Bekijk bericht
Welk abonnement is dat wel 2gb voor 15€
Het is een herlaadkaart van mobistar dat "internet on mobile" heet
Hier is de link
Internet On Mobile | Mobistar
Je kan of online herladen ofwel een automatisch herladen dan hoef je u niets meer aan te trekken.
Ik denk dat je dat het meeste zal liggen dan hoef je je zo niet in te houden voor je data.
Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke datateller app kan ik het best nemen courske Chat en geruchten 0 05-11-12 01:18
Met welke app het beste gratis bellen Guppie1 iPhone Apps 16 08-01-12 06:29
Wat kan ik het beste nemen? Makstra Jr. Overige providers Nederland 10 24-08-09 20:28
Welke provider kan ik het beste nemen? gon1234abcd Overige providers Nederland 15 13-08-09 19:05
Ik wil weg bij T-mobile wat kan ik het beste nemen daaf Odido (T-Mobile) 6 15-12-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.