//

Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube

Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn koptelefoon aansluit hoor ik wel alle geluiden. Maar als ik die eruit haal en ik wil het geluid (belsignaal) harder zetten dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-12, 11:56
itallaa itallaa is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube

Als ik mijn koptelefoon aansluit hoor ik wel alle geluiden.
Maar als ik die eruit haal en ik wil het geluid (belsignaal) harder zetten dan reageert hij daar niet op. Hij blijft op geen geluid staan.

Ik heb al een harde reset geprobeerd en mijn koptelefoon in en eruit gehaald maar dat werkt allemaal niet!!

Kan iemand me helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-12, 12:32
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Heb je de mute knop aanstaan? Zo niet, dan geen idee.
  #3  
Oud 07-11-12, 12:00
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Als je de volumeknop bediend zie je dan wel de blokjes? Je kan ook kijken via 2x home knop, 2x naar links vegen en dan kijken of je het volume daar kan aanpassen. Indien je geen blokjes ziet of geen volume balk ziet, dan ligt het aan je dock connector. Deze is dan defect of vies. Even schoonmaken met een borsteltje en eventueel een kleine druppel alcohol gebruiken.
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #4  
Oud 10-11-12, 20:38
itallaa itallaa is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

De volumeknop reageert wel maar de blokjes komen niet. Hij staat dus helemaal op zacht..
  #5  
Oud 11-11-12, 01:28
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

Hier lopen al draadjes over.
je hoort het geluid waarschijnlijk wel via je oordopjes, als ja, zit er waarschijnlijk vuil of een onderbreking/sluiting in je dockconnector.
Schoonmaken met alcohol wil wel eens helpen, maar zal waarschijnlijk op een nieuwe connector uitdraaien. Heb het van nabij bij 2 kennissen meegemaakt en bij beide was het probleem de connector.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsignaal iPhone 4 doet het niet Nancydingemans iPhone algemeen 8 13-02-13 00:05
Geen geluid (en balkje) bij afspelen muziek/youtube mrburnings iPhone algemeen 0 13-06-12 13:03
Muziek: kan geen muziek op me iphone zetten:S en de pictogram doet het ook niet.. justashlee Muziek, foto & video 4 14-05-12 16:16
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 12:12
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.