//

iPhone 5 Flashlight kapot.

iPhone 5 Flashlight kapot. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik had enkele dagen geleden een iphone online gekocht en ontvangen. Na een dag gebruiken (nog niet) werkte de flash niet meer? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-12, 09:04
Shiz Shiz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 Flashlight kapot.

Beste mensen,

Ik had enkele dagen geleden een iphone online gekocht en ontvangen. Na een dag gebruiken (nog niet) werkte de flash niet meer? Ik heb al geprobeerd te rebooten en alles opnieuw instellen maar niks werkt. Ik vind hier en daar een topic over mensen met hetzelfde probleem maar nergens vind ik een deftig antwoord. Iemand die mij kan helpen aub? Voel me dik in zak gezet door apple. Een smartphone dat duur zou niet na een dag mogen buggen, toch? Dank u voor u tijd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-12, 09:16
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Waarschijnlijk is dit ook geen bug maar een hardware probleem, en daar zou je toch echt even contact met Apple voor moeten leggen. Tenzij je in de buurt van Amsterdam woont, want dan kan je ook altijd nog een stop doen bij de Genius Bar.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 09-11-12, 09:19
Shiz Shiz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik woon in Antwerpen en in belgie zijn er geen apple stores zover ik weet. Maar als dit een hardware probleem is, betekent dit dan dat ik mijn gsm voor 3 weken kwijt ben?
  #4  
Oud 09-11-12, 09:24
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Dit zou het geval kunnen zijn, als niemand anders hier op het forum nog weet wat een solide oplossing zou kunnen zijn, zou ik zeggen opsturen als het je hindert. En anders ermee leren leven!
  #5  
Oud 09-11-12, 16:08
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

[QUOTE=Shiz;851120]Ik woon in Antwerpen en in belgie zijn er geen apple stores zover ik weet. Maar als dit een hardware probleem is, betekent dit dan dat ik mijn gsm voor 3 weken kwijt ben?[/QUOTE

ben je zeker dat ze echt niet werkt? of alleen bij de foto app? download eens "zaklamp" in de appstore, als je die zaklamp opzet, en dan nog niet werkt, zal het wel hardware zijn...
  #6  
Oud 09-11-12, 18:28
Shiz Shiz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Dit zou het geval kunnen zijn, als niemand anders hier op het forum nog weet wat een solide oplossing zou kunnen zijn, zou ik zeggen opsturen als het je hindert. En anders ermee leren leven!
Zucht.. Toch bedankt allesinds!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shiz Bekijk bericht
Ik woon in Antwerpen en in belgie zijn er geen apple stores zover ik weet. Maar als dit een hardware probleem is, betekent dit dan dat ik mijn gsm voor 3 weken kwijt ben?
ben je zeker dat ze echt niet werkt? of alleen bij de foto app? download eens "zaklamp" in de appstore, als je die zaklamp opzet, en dan nog niet werkt, zal het wel hardware zijn...
Al verschillende flashlight apps geprobeerd maar tevergeefs.
Mijn flash heeft wel degelijk eenmalig gewerkt bij het melden van een bericht trouwens.
  #7  
Oud 12-11-12, 09:04
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

En doet hij het nog altijd als je vraagt of hij een melding wil geven bij een bericht?
Reageren

Labels
iphone flashlight



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kapot Thibault96 iPhone accessoires en onderdelen 9 05-12-11 00:22
Iphone doet raar na instalatie Flashlight RVD Jailbreak apps en thema's 0 17-07-09 23:32
Iphone kapot? roell iPhone algemeen 1 27-09-08 06:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.