//

Krijg hotmail niet goed ingesteld op iphone4

Krijg hotmail niet goed ingesteld op iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik zit met een probleem, ik probeer het zo kort mogelijk te houden! Voorheen had ik ios 5 op mijn iphone 4 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-12, 16:54
KimberleyFister KimberleyFister is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard Krijg hotmail niet goed ingesteld op iphone4

Hallo allemaal,

ik zit met een probleem, ik probeer het zo kort mogelijk te houden!

Voorheen had ik ios 5 op mijn iphone 4 met een outlook account waar ik mails op binnenkreeg, maar niet kon beantwoorden via mijn iphone. Daarnaast had ik een hotmail account waar ik mails op binnenkreeg en kon beantwoorden. Ik kon op beide accounts de mails verwijderen en als ik dan naar mijn pc liep, kon ik ze daar weer aantreffen. Dus hij verwijderde ze niet van de server. Ik had hier niets specifieks op ingesteld, dit was standaard.

Nu heb ik een aantal weken terug mijn iphone ge-upgrade naar ios 6. Helaas geen backup gemaakt die ik terug kon zetten, dus echt ALLES kwijtgeraakt, eigen schuld. Nu moest ik ook mijn mail opnieuw instellen. Naar mijn weten precies hetzelfde gedaan als vorige keer, maar nu het volgende:
mijn Outlook-account kan ineens e-mails versturen via de iphone, waar ik heel blij mee ben! Maar als ik nu mails verwijder op mijn iphone in Outlook of Hotmail, dan verwijdert hij ze ook op de server.

Een hoop forums en artikelen verder ben ik nog nergens. Het probleem is dat ik wil dat de mails op de server blijven ook al verwijder ik ze op mijn telefoon. De submappen zoals Concepten, Verstuurd en Prullenbak van hotmail zijn overigens ook verdwenen, en krijg ik niet meer te zien, en die moeten ook terug!

NB: Ik wil geen rare omslachtige apps, tussen accounts of wat dan ook, bij ios 5 werkte het, waarom na de update naar ios 6 niet meer?

Outlook is via "anders" ingesteld. Hotmail heb ik op exchange, hotmail en anders geprobeerd, maar niks werkt.

Wie kan me helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-12, 17:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gebruikte je voorheen misschien POP3 voor je mail?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 12-11-12, 17:18
KimberleyFister KimberleyFister is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Ja, en nu weer bij hotmail, bij outlook niet, dat is imap zegt ie.

Nu zijn ineens ook al mijn contactpersonen verdwenen!
  #4  
Oud 12-11-12, 18:43
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KimberleyFister Bekijk bericht
Maar als ik nu mails verwijder op mijn iphone in Outlook of Hotmail, dan verwijdert hij ze ook op de server.

Een hoop forums en artikelen verder ben ik nog nergens. Het probleem is dat ik wil dat de mails op de server blijven ook al verwijder ik ze op mijn telefoon. De submappen zoals Concepten, Verstuurd en Prullenbak van hotmail zijn overigens ook verdwenen, en krijg ik niet meer te zien, en die moeten ook terug!

Outlook is via "anders" ingesteld. Hotmail heb ik op exchange, hotmail en anders geprobeerd, maar niks werkt.
Betreffende dat je e-mails van de server worden verwijderd kan je het volgende doen: Instellingen -> E-mail, Contacten, Agenda's -> "pop3 account" -> Geavanceerd -> Verwijder van server en die aanpassen naar nooit

Voor Hotmail weet ik dit niet, is mij ook nooit gelukt om dat zo in te stellen.

De submappen van je mail moet je ook activeren via Instellingen -> E-mail, Contacten, Agenda's -> "hotmail account" en daar aan te zetten. En dan in je e-mail app naar beneden schuiven onder het kopje accounts kan je ze zien.
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik krijg mijn aanbieder niet ingesteld, kaaayy iPhone algemeen 0 27-01-12 19:02
iPhone: Krijg iphone4 niet in DFU mode donfrank0 Jailbreak 3 13-01-12 23:37
Krijg Gmail niet ingesteld? Terrarabo iPhone algemeen 2 11-03-10 17:04
Hotmail werkt niet goed. mathijs666 iPhone algemeen 8 31-01-10 10:58
Krijg mijn horloge niet ingesteld na 1.1.3 cort Archief 1 04-02-08 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.