//

Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye

Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwe Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye. Eerst deed hij het wel maar sinds ik er een backup van mijn oude iphone op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-12, 21:31
LondonIphone LondonIphone is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye

Mijn nieuwe Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye. Eerst deed hij het wel maar sinds ik er een backup van mijn oude iphone op gezet heb niet meer...
Niet zo handig om hem steeds manueel te moeten uitzetten met de sleep/wake button.
Wat heb ik verkeerd gedaan (wil wel al mijn contacten/muziek,... van vroeger erop). Hoe kan ik dit terug goed krijgen?

Alvast bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 20:32 ----------

Mijn oude Iphone had trouwens hetzelfde probleem dus is het blijkbaar mee overgekomen met de synchronisatie...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-12, 12:19
gerjaaaaan gerjaaaaan is offline
• iOS 11.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

en als je de instellingen eens reset ?
  #3  
Oud 13-11-12, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LondonIphone Bekijk bericht

Mijn oude Iphone had trouwens hetzelfde probleem dus is het blijkbaar mee overgekomen met de synchronisatie...
Heeft er op die oude iPhone ooit een jailbreak gestaan?
  #4  
Oud 13-11-12, 13:59
LondonIphone LondonIphone is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Ja er stond een jailbreak op. Ik denk dat resetten het probleem niet gaat oplossen als ik daarna terug de backup van de oude op de nieuwe ga zetten...
  #5  
Oud 13-11-12, 14:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LondonIphone Bekijk bericht
Ja er stond een jailbreak op.
Een backup terugzetten van een iDevice met jailbreak kan onverklaarbare problemen verklaren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone S4 gaat niet altijd in automatisch slot deleon iPhone algemeen 3 12-11-12 22:17
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem coenraadj iPhone algemeen 13 30-05-12 17:58
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten smike Jailbreak 8 01-12-10 18:21
iphone gaat automatisch online leoye Odido (T-Mobile) 0 27-01-10 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.